Algemeen topic over De Vista Sidebar voor XP Heb je een probleem of vraag met de tool om de Vista Sidebar in XP te laten draaien? Post het hier!
Heb je een probleem/vraag i.v.m. deze tool? Post ze hier!
Ondercategorieën
Windows Sidebar Styler
Vooraleer je een probleem aangeeft, zoek dan a.u.b eerst zelf eens op Google of TweakWindows zelf, hier kom je al heel ver mee. Zoek dus zelf eerst eens!
Moest je nog niks gevonden hebben, kijk dan eens hier.
Gelieve ook eens je Hardware Profiel in te vullen vooraleer je je probleem post, dit kan ons een stuk verder helpen.
Zeg er ook duidelijk bij hoe je de sidebar hebt geïnstalleerd, zodat we dit niet eerst hoeven te vragen!
Rank: Basic user
Datum reactie: 14 Sep 2007 17:23
Waarde post:
Re: [Lock] Probl./Vragen met/over de sidebar XP?
De officiele site van Microsoft of die van XP ?
Een officiele site van de sidebar voor XP is er niet echt, aangezien er meerdere mensen zijn die eraan gewerkt hebben..
Datum reactie: 15 Sep 2007 19:00
Waarde post:
volgens mij kan dit topic net zo goed in Algemene Kleine Vragen topic...
RaymusIs het internet ook op zondag open?! | Ja sorry, ben diesleckties..;)
Datum reactie: 15 Sep 2007 23:48
Waarde post:
k heb wel een probleem.
elke kaar als ik die sidebar wil opstarten zegt ie:
Er is een fout opgetreden in Windows Sidebar en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
Vertel Microsoft over dit probleem.
wij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunbla bla bla...
wat kan ik doen?
Datum reactie: 16 Sep 2007 12:07
Waarde post:
ik heb eerst de extras.exe geinstaleerd en daarna dit topic gevolgd: www.tweakwindows.nl/index.php?p=tutorials&id=781&zoeken=sidebar
EDIT:
ik krijg ook steeds VOOR het rappord deze melding:
ERROR:
Sorry. This application attempted to delay-load a libery or function that does not exist. Instability may occur.
Datum reactie: 16 Sep 2007 12:12
Waarde post:
Dat zijn 2 VERSCHILLENDE manieren dat jij mengt.. extras.exe mocht je niet installeren.. Weet er iemand wat die extras.exe inhoud ? En heb je de fonts ?
Nog eens :
eerst m'n lijstje installeren
rebooten
sidebar installer
rebooten
Datum reactie: 16 Sep 2007 13:34
Waarde post:
Hallo
Ik heb de sidebar geinstalleerd onder windows XP. Werkt allemaal prima, maar als ik een netwerk traffic gadget download en installeer (maakt niet uit welke) dan ziet hij de netwerkkaart niet.
Ik heb een Dell optiplex 740 met een Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller.
Als je inde opties van de gadget moet kiezen welke NIC je gebruikt, is het lijstje leeg. Dit is bij alle traffic achtige gadgets.
Verder doen gadgets zoals weeronline en nu.nl (die ook info van internet halen) het wel gewoon.