Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Is er een gratis USB Login programma die ik kan gebruiken om mij aan te melden bij windows? Ik heb gegoogled en Rohos Logon Key gevonden, maar dat is Shareware en verloopt over 15 dagen.
Heeft iemand misschien zo'n programmatje?
../users/48/7
Rank: Basic user   Topic gestart op: 28 Sep 2010 19:42   Waarde post: #####  
Re: USB Login
Waarom heb je zoiets nodig?
../users/uploaded/nilscollection/YMvbcJZwnKqQ4zypprZX
Rank: Basic user   Datum reactie: 28 Sep 2010 20:08   Waarde post: #####  
Omdat ik meerdere gebruikers heb, namelijk ook voor mijn zussen, en die vergeten wachtwoorden...
../users/48/7
Rank: Basic user   Datum reactie: 28 Sep 2010 20:09   Waarde post: #####  
Als admin inloggen en wachtwoord resetten?
../users/uploaded/louwrens/KwCViAyf0BS5IzaaKWwG
Louwrens The Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
75%
75%
Rank: Premium user   Datum reactie: 29 Sep 2010 13:38   Waarde post: #####  
Dat is mijn vraag niet, ik vraag een software om aan te melden via USB stick.
../users/48/7
Rank: Basic user   Datum reactie: 29 Sep 2010 14:58   Waarde post: #####  
Je kunt gewoon het wachtwoord resetten en ze dan opschrijven (evt. aan beeldscherm hangen?)

Ik begin het gevoel te krijgen dat je op iemand anders account wil inbreken o.i.d. (correct me if I'm wrong.. ik heb gewoon zo'n gevoel)
../users/uploaded/nilscollection/YMvbcJZwnKqQ4zypprZX
Rank: Basic user   Datum reactie: 29 Sep 2010 15:02   Waarde post: #####  
Volgens mij is het niet mogelijk (verbeter mij maar, maar geef eens een link van het programma) om via een extern apparaat in te loggen op de systeem waarop een wachtwoord is gezet, dit zou betekenen dat je dus de beveiliging van Windows omzeilt.
En waarom zou je een 'schaduw' inlog procedure doen, ik zie daar het voordeel niet van maar dat kan aan mij liggen. Of je nu via het Windows aanmeldscherm inlogt of via een extern apparaat, dat zou geen verschil mogen uitmaken en dan nog...ook hier zullen ze een wachtwoord moeten gebruiken en als ze deze dan ook weer kwijt zijn ben je weer terug bij af.

Dat je zussen ook een account hebben kan ik begrijpen maar dat ze de moeite niet nemen om hun wachtwoord ergens op te schrijven begrijp ik dan weer niet.

Tevens begrijp ik ook het antwoord dat hierboven wordt geschreven, hier neigt het namelijk wel toe.

Dit alles wilt niet zeggen dat er geen software voor is maar ik zie wel graag goede antwoorden hierop als dat even mogelijk is.
../users/uploaded/erwin_w/FY6lAVxBcaqanDlNrQoG
Erwin_w Gebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
100%
100%
Rank: Administrator   Datum reactie: 29 Sep 2010 15:15   Waarde post: #####  
Natuurlijk kunnen jullie dat aannemen, maar ik heb wel een voorbeeld vermeld, namelijk Rohos.
Hier een video van wat ik bedoel:
www.youtube.com/watch?v=7L-LHhCpsso

Maar Rohos is shareware, en ik wil een gelijkaardig programma die freeware is, en dat was mijn vraag, heeft of kent iemand zo'n programma?

Ps. Ophcrack installeren op een USB stick om de windows beveiliging te omzeilen duurt maar 2 minuten, daar heb ik jullie hulp niet voor nodig #
../users/48/7
Rank: Basic user   Datum reactie: 29 Sep 2010 21:19   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen