Hey mensen,
ik ben hier nieuw op de site en ik zag zon hele gave windows 7 skin voor vista nu vroeg ik me af hoe ik die kon installeren en ook hoe dat ik bootskins E.D kan installeren om zo vista een beetje te pimpen..
Rank: Basic user
Topic gestart op: 12 Aug 2010 20:56
Waarde post:
Re: Hoe installeer ik Skins
Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels, help en de disclaimer door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met één van de Admins of Mods.
Dan over je vraagstelling, hier op TW zijn al zeer veel topics die aangeven hoe je een skin moet installeren. Heb je al de zoekfunctie gebruikt hier?
Door het patchen van het bestand 'uxtheme.dll' krijg je de mogelijkheid om themes te installeren die niet van MS afkomstig zijn, dus eigen gemaakte themes.
Voor de bootskins kan je gebruik maken van Stardock Bootskin, hiermee kan je de bootskins wijzigen.
Gedownloade skins kan je plaatsen in de map C:\Windows\Recourses\Themes\, zou ook kunnen zijn dat het een .exe bestand is, dan zal je deze gewoon moeten installeren.
Aangepast op 12 Aug 2010 21:53 door erwin_w (6%)
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 12 Aug 2010 21:52
Waarde post: