Ik heb dit probleem als ik skype wil installeren, screenshot zegt alles.
Even bijvermelden dat ik hetzelfde probleem heb als ik Jalbum wil installeren.
Heb je de installatie uitgevoerd met administratorrechten?
Rechtermuisklik op het installatiebestand en dan kiezen voor 'als administrator uitvoeren'.
Lijkt mij dat daar het probleem zit.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 28 Jul 2010 16:47
Waarde post:
Re: Appdata fout(Skype instalatie)
Yep, Erwin is correct.
Of even inloggen met het Administrator account en dan moet hij het doen.
2) -- start --> (je gebruikersnaam) "yoshi?" --> dan moet je een map "AppData" zien.
wanneer je deze niet ziet maak de map dan zelf aan (C:\Users (yoshi?)\AppData\Administrator) OF (C:\Users (yoshi?)\Administrator\AppData)
Rank: Moderator
Datum reactie: 30 Jul 2010 13:09
Waarde post:
Mijn account noemt 'Administrator', zoals ik voordien al zei werk ik met het administrator account. En die map bestaat inderdaad, er staan subfolders in van andere mappen, ook van Skype, ik heb die verwijderd maar nog steeds geen goed resultaat.
Rank: Basic user
Datum reactie: 31 Jul 2010 01:35
Waarde post:
Probeer eens rechtermuisknop op de map "Users" --> Eigenschappen --> (tablad) Beveiliging -- > klik op "Iedereen" --> Bewerken --> "Volledig Beheer" aanvinken --> toepassen. DAN
(in het zelfde tablad) Geavanceerd --> (tablad eigenaar) --> Bewerken --> Selecteer "Eigenaar van onderliggende mappen en container..." --> selecteer dan u gebruikersnaam (Yoshi?) --> dan ok
NADIEN
verwijder Skype nog eens, download de laatste versie hier
vergeet ook niet onderaan de pagina de systeemvereisten te lezen! Misschien dat daar ergens de fout ligt?
Datum reactie: 01 Aug 2010 12:25
Waarde post:
Ja, weet ik.
maar mijn account is ook Administrator. Maar ik moest bij sommige programma's ofwel rm --> uitvoeren als admin OF de bovenstaande manier gebruiken om het programma "volledig" te doen werken/installeren.
Zoals Erwin_w al zij "niet geschoten is altijd mis."
Datum reactie: 01 Aug 2010 12:29
Waarde post:
Even een paar vragen:
1. Legale Windows-versie?
2. Gekeken op de site van Skype-support zelf over eventuele installatie problemen?
3. Gekeken op het forum van Skype?
4. Zelf al gezocht op Google? (zoek ook eens in het engels)
Wij proberen je te helpen en geven diverse opties maar wij zien zelf geen berichtgevingen dat je zelf iets heb ondernomen, dus nu niet schrijven wat wij niet verstaan van jou vermeldingen als je zelf niets hebt ondernomen.
Aangepast op 01 Aug 2010 13:09 door erwin_w (7%) Aangepast op 01 Aug 2010 13:17 door erwin_w (1%)
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 01 Aug 2010 13:07
Waarde post: