Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Ik heb net op mijn laptop Face Recognitation Software geinstalleerd, en ben hier zeer tevreden over. Hij kan ook automatisch wachtwoorden invullen voor websites en dergelijke aan de hand van gezichtsherkenning.

Mijn vraag: ZIjn er meer mensen die ervaring hebben met dit soort software?

Ik werk zelf met: veriFace Recognition
../users/48/../uploaded/matthijsk/VNkZfdCet2FAHwlZwlZV
Matthijsk Simply Soft | IT's our business to make it easy
0%
0%
Rank: Basic user   Topic gestart op: 09 May 2009 20:46   Waarde post: #####  
Re: Face Recognition
Heb je het al eens geprobeerd als je een foto van jou laat zien? Daar ben ik wel benieuwd naar.
../users/uploaded/leviathan/50CMlcrXQ8WRl9CA25oI
Leviathan If you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 10 May 2009 17:47   Waarde post: #####  
Dat heb ik geprobeerd, ook met VeriFace en dan kom je er dus gewoon in. Het was nog wel een low-res zwart wit foto van mijn laserprinter #

Maar Matthijs, hoe ben je aan die software gekomen? Ik zie geen Lenovo laptop in je Hardware Profiel en voor zover ik weet word die software alleen met Lenovo laptops meegeleverd, oftewel dat is een illegale kopie.
Maargoed, dankzij jou heb ik het dus op één van mijn laptops gezet (niet echt netjes van mij #), best leuk programma verder, alleen het werkt slecht met Stand-by bij laptops, dan krijg je geen webcam beeld meer.

Aangepast op 10 May 2009 19:28 door ikkus (10%)
../users/uploaded/ikkus/ziV8T2Xlz1TpySqGjFM0
Ikkus That's what she said!
35%
35%
Rank: Basic user   Datum reactie: 10 May 2009 19:02   Waarde post: #####  
Zou ik mogen weten hoe het precies wordt weergegeven in het inlogscherm?
Verder vraag ik me af of het wat uitmaakt dat je de ene keer anders achter de computer zit dan de andere keer.
../users/48/5
Wesel Why was the computer cold? -It forgot to close its Windows!
2%
2%
Rank: Basic user   Datum reactie: 10 May 2009 20:41   Waarde post: #####  
Als je even op Google gezocht had had je het zo gevonden.
VeriFace op XP
VeriFace op Vista

Verder maakt het weinig uit waar je bent, maar als het te donker is dan werkt het.

Aangepast op 10 May 2009 20:51 door ikkus (14%)
../users/uploaded/ikkus/ziV8T2Xlz1TpySqGjFM0
Ikkus That's what she said!
35%
35%
Rank: Basic user   Datum reactie: 10 May 2009 20:50   Waarde post: #####  
Ik heb het geprobeerd met een foto, ik heb wel de controle op highest staan, en het werkte niet.

Verder ben ik er erg tevreden over, en vooral op mijn laptop vindt ik het erg handig. En hoe ik hier aan kom, dell levert deze software tegenwoordig ook mee#
../users/uploaded/matthijsk/VNkZfdCet2FAHwlZwlZV
0%
0%
Rank: Basic user   Datum reactie: 11 May 2009 08:50   Waarde post: #####  
Ik gebruik de software nu ook voor testdoeleinden. Ben er best tevreden over mbt. security. Het is zelfs zo dat als ik mijn bril af doe, ik niet meer kan inloggen.
../users/uploaded/kyentei/qI8oS603NSJRXfJu7cf0
Kyentei The quieter you become, the more you are able to hear.
17%
17%
Rank: Gebanned   Datum reactie: 11 May 2009 09:10   Waarde post: #####  
klopt, ik ben er ook tevreden over.
0%
0%
Rank: Basic user   Datum reactie: 11 May 2009 12:20   Waarde post: #####  
Laat je alleen niet misleiden door een fout gevoel van veiligheid. Dit is een extra inlog methode (Inloggen met wachtwoord is ook nog steeds mogelijk) en levert dus gewoon een extra manier op waarop ingebroken kan worden in je computer.
17%
17%
Rank: Gebanned   Datum reactie: 11 May 2009 14:07   Waarde post: #####  
I know, maar gaat meer om het idee. Vindt het wel grappig om te zien hoeveel er al kan met heel eenvoudige software.
0%
0%
Rank: Basic user   Datum reactie: 11 May 2009 15:33   Waarde post: #####  
is er ook een gratis programma die dit kan? Ik neem aan dat ik dat lenovo programmatje niet kan downloaden voor een ander merk laptop?

ik wil het wel eens proberen op mijn samsung nc10.
../users/48/7
Jaspervh Voor een probleem moet er altijd een logische oplossing zijn. Anders is er iets kapot.
8%
8%
Rank: Basic user   Datum reactie: 11 May 2009 17:17   Waarde post: #####  
Lenovo Veriface past op elke computer, maar het zit standaard bij Lenovo computers en als ik Matthijsk mag geloven ook bij Dell. Wij hebben hier beneden een Lenovo en daarvan heb ik hem hier gewoon op mijn laptop (Sony Vaio) geinstalleerd.
../users/48/5
Wesel Why was the computer cold? -It forgot to close its Windows!
2%
2%
Rank: Basic user   Datum reactie: 11 May 2009 18:52   Waarde post: #####  
Quote van wesel op 11 May 2009 18:52
Lenovo Veriface past op elke computer, maar het zit standaard bij Lenovo computers en als ik Matthijsk mag geloven ook bij Dell. Wij hebben hier beneden een Lenovo en daarvan heb ik hem hier gewoon op mijn laptop (Sony Vaio) geinstalleerd.
Ik heb hem even gedownload, maar ik krijg hem er niet op. hij zegt: ''veriface kan alleen op een lenovo computer geinstalleerd worden''

Dus het gaat niet lukken.
../users/48/7
Jaspervh Voor een probleem moet er altijd een logische oplossing zijn. Anders is er iets kapot.
8%
8%
Rank: Basic user   Datum reactie: 12 May 2009 14:46   Waarde post: #####  
Raar dat het bij mij wel lukt dan op zowel mijn latop als op mijn desktop.
0%
0%
Rank: Basic user   Datum reactie: 12 May 2009 15:06   Waarde post: #####  
Quote van jaspervh op 12 May 2009 14:46
Ik heb hem even gedownload, maar ik krijg hem er niet op. hij zegt: ''veriface kan alleen op een lenovo computer geinstalleerd worden''

Ja, deze is alleen illegaal te bemachtigen mits je een Lenovo computer hebt. Uiteraard zijn er manieren om dit te omzeilen maar dat is niet de bedoeling en mag op tweakwindows noch via pm's op tweakwindows besproken worden.

Aangepast op 12 May 2009 15:21 door kyentei (1%)
17%
17%
Rank: Gebanned   Datum reactie: 12 May 2009 15:20   Waarde post: #####  
Quote van kyentei op 12 May 2009 15:20
Quote van jaspervh op 12 May 2009 14:46

Ja, deze is alleen illegaal te bemachtigen mits je een Lenovo computer hebt. Uiteraard zijn er manieren om dit te omzeilen maar dat is niet de bedoeling en mag op tweakwindows noch via pm's op tweakwindows besproken worden.
Daar vraag ik toch ook niet om? #
../users/48/7
8%
8%
Rank: Basic user   Datum reactie: 12 May 2009 15:46   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen