Ik wil graag een witte Media Player skin, ik vind dat een heel mooie kleur voor WMP11.
Het moet er zó uit zien als de Media Player op deze website, dit is ff een voorbeeld niet meteen commentaar: www.sbs6.nl/web/show/id=378440/langid=43
Dit is hoe mijn WMP er nu uit ziet, ik wil het dus helemaal wit hebben alleen ik moet de knoppen nog wel mooi blauw hebben.: Zoals op de SBS6 site staat.
Ik heb al op Google gezocht, goed, maar zonder resultaat, ik heb gezocht op, White windows media player skin, witte media player skin, media player skins, enz, maar ik kon echt niks vinden, dus daarom vraag ik jullie hulp.
Aangepast op 02 May 2009 19:13 door erwin_w (32%) Aangepast op 02 May 2009 19:14 door erwin_w (0%) Aangepast op 02 May 2009 21:58 door marcovkesteren (11%) Aangepast op 02 May 2009 22:04 door erwin_w (5%) Aangepast op 02 May 2009 22:07 door marcovkesteren (1%)
Rank: Basic user
Datum reactie: 02 May 2009 22:10
Waarde post:
Re: Windows Media Player skin
Ik heb er eentje voor je gevonden klik
het enige nadeel is dat de skin in het Russisch is.
Je kunt de skins vinden dmv. naar www.deviantart.com te gaan, daarna te zoeken op 'White WMP' hiermee vind je wel wat skins.
Rank: Basic user
Datum reactie: 03 May 2009 10:28
Waarde post:
Marco,
Ik schrijf net dat je over de taal niet hoeft in zitten.
Waarom niet gewoon even downloaden en als skin instellen, straks bevalt deze wel goed en de taal komt wel goed.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 03 May 2009 10:30
Waarde post:
Veranderd hier niet naar het Nederlands Erwin, en zoals je ziet werkt hij ook op Windows XP.
Rank: Moderator
Datum reactie: 03 May 2009 10:31
Waarde post:
Oké, dat heb ik nog niet vaak meegemaakt.
Heb regelmatig engelse skins gebruikt waarvan de taal wel meeging.
Maar helaas voor Marco dan.
Ik heb even gekeken maar als je zelf heel creatief wilt zijn kan je het volgende doen:
- Download het bestand.
- Wijzig de extensie naar zip (dus van .wmz naar .zip) en pak deze uit.
- Zoek de afbeeldingen op die voorzien zijn van een russische tekst en bewerk dit plaatje met nederlands tekst en sla ze op.
- Eenmaal gedaan dan sla je alles op en en pak je alles weer in naar .zip
- Hernoem de extensie naar .wmz en voila, je hebt de nederlandse versie (of engels natuurlijk, ligt er aan welke taal je gaat gebruiken)
Je hoeft alleen de plaatjes te bewerken, alle andere extensie zoals .js en .wms kan je laten zoals het is.
Misschien iets voor een middag dat je je verveelt.
Aangepast op 03 May 2009 11:03 door erwin_w (71%)
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 03 May 2009 10:32
Waarde post: