Ik ben hier bij mensen..maar de computer(met windows ME) wil eerst dat je inlogt..is er een manier dat ie in 1x door gaat? Kon het niet zo gauw op google vinden(heb altijd de verkeerde trefwoorden)
Alvast bedankt
Rank: Basic user
Datum reactie: 15 Sep 2005 22:21
Waarde post:
Re: Inloggen Windows ME
ik weet niet ik heb wel gehad met 98 dat er ooit een wacht woord was in gesteld en dat het wachtwoord later was verwijdert en nu blijft hij het ook vragen maar dan moet je gewoon nix invullen en dan gaat hij weer door maar kan je dit verwijderen dan?
Datum reactie: 16 Sep 2005 12:45
Waarde post:
is bij xp ook zo, als je het 2000 inlog systeem gebruik maar je moet altijd ff op enter drukken voordat ie begint. ik zou er zo geen oplossing voor weten.
Datum reactie: 16 Sep 2005 17:21
Waarde post:
ik heb een keer gekloot met bootscreens en inlogschermen en nu heb ik dat weer allemaal weggeflikkerd, heb ik helemaal geen inlogscherm en gaatie meteen door naar men bureaublad
Datum reactie: 16 Sep 2005 19:54
Waarde post:
nee, je kunt het wel weghalen heeft niks ermee te maken dat je ermee klooit. Ik neem aan dat je XP gebruikt want dan is er niks aan om het te veranderen.
Datum reactie: 31 Dec 2005 19:31
Waarde post:
Welkom op het forum Henk,
leuk dat je hier meedenkt en een oplossing probeert te bedenken, echt wil ik je verzoeken de F.A.Q. te lezen.
Zo hebben we niet graag dat je antwoordt geeft op een topic van meer dan ongeveer 3 weken geleden (bumpposts).
Verder nog veel plezier op het forum in het komende jaar