Ik krijg bij ieder venster van Java een gele/grijze driehoek met uitroepteken. Het driehoekje wordt pas geel als je het aanwijst met je pijltje.
Details
Bovenaan ieder scherm met Java krijg ik een gele/grijze driehoek met daarin een uitroepteken. Het lijkt op het teken als je nog weinig fysiek geheugen vrij hebt. Mijn Java versie is niet verouderd.
Het is eigenlijk niet storend, maar als je het venster maximaliseert dan wel. Het gele driehoekje zit dan precies over de sluitknop.
Hieronder zie je twee screens met een voorbeeld daarvan. De eerste is een normaal venster en de tweede is gemaximaliseert.
Wat heb ik geprobeerd
Ik heb gezocht op Google naar exclamation point java, uitroepteken java. Ik heb ook op Yahoo Answers gezocht met bovenstaande woorden. Ik kom er niet uit.
Wat wens ik van TweakWindows
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. Heb ik ergens overheen gekeken?
Edit: Ik gebruik Vista (HP zie profiel). Of het ook voorkomt op XP, weet ik niet.
Alvast bedankt,
Kaboomski
Aangepast op 08 Sep 2009 12:34 door kaboomski (3%)
Heb je al eens getracht om alle software m.b.t. java eens te verwijderen vanuit het configuratiescherm?
Dus eerst verwijderen, pc opnieuw opstarten en de java-applicaties opnieuw installeren.
Wie weet helpt het.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 08 Sep 2009 12:36
Waarde post:
Re: [Opgelost] Gele/grijze driehoek met...
Alle tijdelijke bestanden heb ik vanuit het configuratiescherm van Java opgeruimd, en nu zal ik Java verwijderen en dan opnieuw installeren.
Edit: Een herinstallatie mag niet baten. Ik heb het probleem nog steeds.
Edit 2: Ik heb de oplossing. Na lang zoeken heb ik dit gevonden.
Aangepast op 08 Sep 2009 12:52 door kaboomski (21%) Aangepast op 08 Sep 2009 13:23 door kaboomski (74%)
Rank: Moderator
Datum reactie: 08 Sep 2009 18:21
Waarde post:
Re: [Opgelost] Gele/grijze driehoek met...
Er komt op korte termijn een regels bij de regels te staan dat het vrij staat om in de titel de opmerking [Opgelost] bij te zetten indien het probleem of wat dan ook is opgelost.
De reden hiervan is dat het sneller te zien dat iets is opgelost en verdere oplossing eigenlijk niet meer hoeven.
Tevens heeft dit als voordeel dat er minder kans bestaat op topic-bumps.
Rax zal dit z.s.m. bij de regels toevoegen.
Dus, het staat geheel vrij maar als je wilt helpen om het overzichtelijk te houden dan graag deze opmerking erbij vermelden.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 08 Sep 2009 18:43
Waarde post: