Nou, ik ben dus nieuw hier en zal me even voorstellen!
Ik ben Edwin. Ik ben bijna 17 jaar, kom uit Nederland en zit in het vijfde jaar van het vwo. Ik ga na de middelbare school Nederlands en/of journalistiek studeren. Ik heb als keuzevak op school informatica en ben altijd al erg geïnteresseerd geweest over Windows.
Ik heb een tijdje geleden de beta van Windows 7 gehad op mijn computer, maar omdat Internet Explorer vaak vast liep en ik mijn computer 9 van de 10 keer niet normaal kon afsluiten, ben ik weer teruggegaan naar Vista. Inmiddels heb ik de RC van Windows 7 en die bevalt mij zeer goed.
Ik vind het altijd leuk om de nieuwste versie van iets te hebben (zoals Windows of Messenger), vooral als het er dan ook nog erg mooi uit ziet. Vandaar ook mijn complimenten voor deze website: alles ziet er zeer goed uit!
Nou, meer heb ik denk ik niet echt te vertellen...
Rank: Basic user
Topic gestart op: 14 May 2009 09:48
Waarde post:
Re: Hallo allemaal
Namens de staff heet ik je van harte welkom op TweakWindows.nl .
Lees rustig even de Regels door en vul voor het gemak even je hardware profiel in zodat we je sneller kunnen helpen met mogelijke problemen.
MasterwillemsCapture the moment! | http://www.flickr.com/photos/masterwillems
Rank: Premium user
Datum reactie: 14 May 2009 10:02
Waarde post:
Welkom op TweakWindows. Ik hoop dat je hier de eventueel nodige hulp kan vinden en bieden
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 14 May 2009 10:16
Waarde post:
Welkom
StimoHet leven is te kort om te discussieeren, dus heb ik altijd gelijk.
Datum reactie: 14 May 2009 10:18
Waarde post:
Welkom@TweakwindowS
Heb je naast windows enzo. andere hobbies?
En hoe ben je hier beland?
Datum reactie: 14 May 2009 10:22
Waarde post:
Bedankt voor alle reacties
Iemand vroeg hier over mijn hobby's, nou daar zal ik dan ook wat over vertellen.
Ik vind het erg leuk om te gamen; ik heb een Nintendo DSi en een Wii. Ook hou ik van muziek maken en koken. Ik werk ook nog in een supermarkt, dus al met al heb ik niet zoveel tijd over om bijvoorbeeld te sporten.
En hoe ik hier beland ben? Ja, ik was gewoon een beetje aan het kijken op het internet over Windows 7. En volgens mij ben ik hier wel eens eerder geweest voor een of andere tutorial.
Ik was en ben wat in een flauwe bui, maar heb op mijn donder gehad van een Mod, maar oké ik bedoel het niet lullig maar misschien beetje rare vorm van Humor. Maar ok, zoals ik al had gezegd, welkom.
Aangepast op 14 May 2009 18:42 door matthijsk (93%) Aangepast op 14 May 2009 18:49 door wesleysneijder (34%) Aangepast op 14 May 2009 18:55 door matthijsk (34%)
MatthijskSimply Soft | IT's our business to make it easy
Datum reactie: 14 May 2009 18:09
Waarde post:
Welkom
WeselWhy was the computer cold? -It forgot to close its Windows!
Datum reactie: 14 May 2009 20:08
Waarde post: