Na lange afwezigheid ben ik terug.
Dus bij deze stel ik mezelf nogmaals voor.
Hallo, ik ben Sonny (16), en werk te Digicenter Beernem (www.digicenter.be)
Vroeger was ik vrij actief op dit forum maar enkel voor mijn eigen problemen. Dus bij mijn herintrede zal ik er ook alles aan doen om andere mensen ook te helpen. Daar mijn kennis nu toch al iets meer uitgereikt is, en ik insta voor de technische dienst van een bloeiend bedrijf, wil ik hier ook graag 'n handje toesteken.
Mijn job is ook mijn passie, en juist daarom wil ik de mensen helpen.
Hopelijk mag ik hier nog een leuke tijd beleven.
Rank: Basic user
Datum reactie: 21 Feb 2009 11:08
Waarde post:
Re: I'm Back!
Namens de Staff heet ik je wederom hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door want die zijn in jou afwezigheid van de afgelopen twee jaar zeer waarschijnlijk vernieuwd/aangepast.
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met één van de Admins of Mods.
Welcome back!!
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 21 Feb 2009 11:11
Waarde post:
Ook namens dit stafflid een prettig terugkomst gewest en veel plezier op TweakWindows.nl
Rank: Premium user
Datum reactie: 21 Feb 2009 11:26
Waarde post:
Bedankt iedereen voor de herverwelkoming ^^,
Nouja , die 2 jaar niet meer veel met pc beziggehouden.
Zware tijden achter de rug . Maar nu sta ik weer met mijn beide voeten op de grond.
Bedankt iederen _O_
Datum reactie: 21 Feb 2009 11:52
Waarde post:
Offtopic: Ik vind het raten een beetje vaag, Lorre krijgt bijvoorbeeld 5 sterren en ik 1, ik wil hier verder niets van zeggen maar het valt me op.
Aangepast op 21 Feb 2009 12:17 door erwin_w (44%)
SparkeyWie altijd met beide benen op de grond blijft staan komt nooit een stap vooruit.
Datum reactie: 21 Feb 2009 12:14
Waarde post:
Welkom terug op TweakWindows, het is goed je hier te zien. Ik verwacht dat je een goede aanwinst bent hier en dat wij veel aan je hebben, net als jij veel aan ons zal hebben.
Nogmaals, welcome back.
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 21 Feb 2009 12:26
Waarde post: