Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Hallo Tweakers,

Ik heb een vervelend probleem met mijn packard bell computer (zie hwprofiel).

Als ik een dvd of cd in mijn dvdspeler wil doen, komt de lade er soms niet uit. Als ik op het knopje druk hoor je wel dat hij er uit wil komen, maar er gebeurt verder niks. Als ik het een paar seconden later weer probeer gaat de lade wel gewoon open. Zou dit kunnen betekenen dat hij aan z'n einde is?

Nu heb ik wel een pinnetje bij een andere dvd speler van een laptop zitten, maar om hem daar nou elke keer mee open te doen is ook niet echt handig.

Ik heb al gegoogled, maar ik kom alleen andere problemen tegen.

Offtopic: ik heb per ongeluk 2 topics aangemaakt. kan een moderator de andere verwijderen?
Mod: Dat is opgelost nu #

Aangepast op 22 Jul 2009 17:29 door jaspervh (7%)
Aangepast op 22 Jul 2009 17:29 door jaspervh (0%)
Aangepast op 22 Jul 2009 20:11 door wesleysneijder (4%)
../users/48/7
Jaspervh Voor een probleem moet er altijd een logische oplossing zijn. Anders is er iets kapot.
8%
8%
Rank: Basic user   Topic gestart op: 22 Jul 2009 17:15   Waarde post: #####  
Re: DVD speler kapot?
Dat zijn inderdaad de aanwijzingen dat je DvD speler aan het einde van zijn leven is en dat hij vervangen moet worden.
Maar gelukkig is een DvD writer niet meer zo duur dus dat zal allemaal wel meevallen.

Aangepast op 22 Jul 2009 19:47 door masterwillems (1%)
../users/uploaded/masterwillems/fTsMlIZFeCxdIAF695vz
Masterwillems Capture the moment! | http://www.flickr.com/photos/masterwillems
53%
53%
Rank: Premium user   Datum reactie: 22 Jul 2009 19:47   Waarde post: #####  
ik ken dit probleem dit zelfde probleem heb ik ook met mijn pc al twee jaar(heb twee dvd-rom spelers erin)maar hij is gewoon stuk het ligt bij mij niet aan windows oft de drivers. gewoon stuk

zo als @Masterwillems al zij ze zijn niet zo duur volgens mij al vanaf 15-20 euro.
../users/uploaded/cweas2009soft/UihdhS1My0H1Hj3hbShp
Rank: Basic user   Datum reactie: 22 Jul 2009 20:09   Waarde post: #####  
Quote van cweas2009soft op 22 Jul 2009 20:09
ik ken dit probleem dit zelfde probleem heb ik ook met mijn pc al twee jaar(heb twee dvd-rom spelers erin)maar hij is gewoon stuk het ligt bij mij niet aan windows oft de drivers. gewoon stuk

zo als @Masterwillems al zij ze zijn niet zo duur volgens mij al vanaf 15-20 euro.
oke, dan koop ik gewoon een nieuwe. Bedankt voor de info.
../users/48/7
Jaspervh Voor een probleem moet er altijd een logische oplossing zijn. Anders is er iets kapot.
8%
8%
Rank: Basic user   Datum reactie: 23 Jul 2009 11:23   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen