Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Hey tweakers :'#

Heb een voeding van 450 W die aangesloten is op 2 sata hdd's en een X1950 Pro
Nou is het zo bij installeren van dingen dat die spontaan uitvalt.. warmte is het probleem niet aangezien niks meer een stockfan heeft. Nou denk ik dat het de voeding is, omdat die raar geluidje soms maakt met booten als je hem aan duuwt. Verder zit er geen stof of iets anders in.. merk voeding is wel cheap ass.. maar daar durf ik niks over te zeggen... iemand ook dit gehad en heeft een oplossing gevonden hier voor?

Greetz

Vaarsletje
Let op!Zou je even willen letten op de grammatica? Dat leest nl. een stuk prettiger en is dan ook voor andere goed te begrijpen. Zo voorkom te vragen.

Aangepast op 11 Jul 2009 22:28 door erwin_w (15%)
../users/48/1
Rank: Basic user   Topic gestart op: 11 Jul 2009 21:18   Waarde post: #####  
Re: Pc valt uit bij installatie
Ik heb jou OP even gelezen maar graag wat duidelijkheid.

Deze zin:
Nou denk ik dat het de voeding is, omdat die raar geluidje soms maakt met booten als je hem aan duuwt.

Welk geluid bedoel je hiermee ?
Een piepgeluid ? Als dit het is dan graag vertellen wat de toon is van het geluid.
../users/uploaded/timenting/cXpOZjenU4YdpkRbtGAA
Timenting Google is Groots
1%
1%
Rank: Premium user   Datum reactie: 11 Jul 2009 21:41   Waarde post: #####  
*Zone neemt even zijn 'vertaal het eens naar correct Nederlands' woordenboek erbij*

Als je toch denkt dat het de voeding is (die een raar geluidje maakt ?), probeer dan eens met een andere voeding .
../users/uploaded/zone/nXTKJdnjYlaIOGK4u44X
Zone Check mijn Call Of Duty 4 Promod Clan http://www.codswitch.tk/
13%
13%
Rank: Basic user   Datum reactie: 11 Jul 2009 21:46   Waarde post: #####  
Dit kan wel eens een hele belangrijke zin zijn die je even wat moet gaan verduidelijken (dit gaf Timenting ook al aan):
QuoteNou denk ik dat het de voeding is, omdat die raar geluidje soms maakt met booten als je hem aan duuwt.
Wat voor geluidje maakt hij dan als hij boot, zit er een regelmaat in van bijv. 3x lang 1x kort e.d.?

Geluidjes tijdens het opstarten zijn een 'soort van code' om het probleem te achterhalen als het je voeding is (of wat anders).

QuoteNou is het zo bij installeren van dingen dat die spontaan uitvalt

Bij welke 'dingen' (lees: waarschijnlijk programma's) valt hij dan uit, zijn het hele zware programma's of wat is het precies.

Jij weet deze informatie alleen dus moet je het ook 'goed' noteren, zo wordt het alleen maar makkelijker voor jouw en ons #.

Succes #
../users/uploaded/nickk/vEhLQejexTmrl9antuwK
Nickk Devvûrt
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 16 Jul 2009 09:37   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen