Ik heb mijn nieuwe laptop nu al zo'n 3 weken in gebruik. Vandaag gebruikte ik Everest en maakte een compleet rapport aan van mijn laptop. Het zag er allemaal goed uit, totdat ik bij de batterij kwam. Het slijtageniveau is 32%. Dat is erg veel. HP Battery Check zegt dat de batterij goed is, en goed is gewoon nieuwstaat. Nu weet ik niet wie ik moet geloven want 32% is wel erg veel voor een nieuwe laptop. De batterij gaat wel 2 uur mee als ik hem energiezuinig laat draaien, beeldscherm gedimd enz. Alleen wlan staat dan aan en een usb muis is aangesloten.
Moet ik die 32% van Everest serieus nemen? Of moet ik HP Battery Check maar geloven dat die batterij gewoon goed is?
Rank: Basic user
Datum reactie: 02 Nov 2008 17:31
Waarde post:
Re: [Opgelost] Accu slecht?
Bij 32% merk je het zelf ook wel, daar heb je geen tools voor nodig. Dus zo zeer zou ik daar niet op vertrouwen. En zoals Lorre al zegt, de tools van je fabrikant geven het wel goed aan, dus zal het wel aan everest liggen. Niet te veel zorgen maken om zoiets.
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 02 Nov 2008 17:49
Waarde post:
Re: [Opgelost] Accu slecht?
Ik zal het wel in de gaten houden, maar ik hou het er nu voorlopig maar op de tool van HP