Goedenavond TweakWindows.
Ik heb afgelopen week een nieuwe desktop gekocht bij de aldi (miss dat iemand hem heeft gezien; de Medion Akoya), maar ik heb een vraag over de videokaart die erin zit, een nVidea GeForce GT230.
Op google kreeg ik eigenlijk maar 1 duidelijk antwoord, namelijk:
Nu weet ik dat de GTS250 niet een sterke kaart is, en zie ook op verschillende (andere site's) dat hij niet veel zou verschillen met de 9800 GT.
Mijn vraag aan jullie is dan ook:
Hoe sterk is deze kaart nou echt?
Aangepast op 07 Aug 2009 19:21 door jasonpoll (0%)
Rank: Basic user
Topic gestart op: 07 Aug 2009 19:19
Waarde post:
Re: nieuwe pc, vraagtekens bij videokaart.
Blijkbaar weet je dan niet veel
Een GTS250 is een rebranded 9800gtx+(en dat is weer een rebranded 8800gts volgens mij) en kan alle huidige games nog prima draaien tot een resolutie van 1680x1050(op hoge instellingen).
Eerste hit op google Offtopic: Beetje jammer dat je niet zelf een pc hebt geassembleerd(had je miss. een core i7 kunnen kopen voor hetzelfde geld!).
Tip: Maak een nieuwe hw-profiel aan voor je medion-pc
Aangepast op 07 Aug 2009 20:21 door mzq9300 (15%) Aangepast op 07 Aug 2009 20:22 door mzq9300 (5%) Aangepast op 08 Aug 2009 15:10 door mzq9300 (4%)
Datum reactie: 07 Aug 2009 19:52
Waarde post:
Ik weet ook niet zo veel van hardware, dit had ik van een ander topic hier van Tweakwindows.
Me hardware profiel zal ik zo spoedig mogelijk invullen, we zijn op dit moment aan het verhuizen, dus ik zal pas in begin september me computer installeren; en kan dan dus pas invullen.
Naar welke trefwoorden had jij gezocht, ik kan het niet vinden op google.
Een 9600GT, gaat het dan om de chipset van de 9600 of hebben ze dan gwn een nieuwe naam eraan gegeven?
Datum reactie: 07 Aug 2009 20:58
Waarde post:
Wat ik intypte op google was: gts 230(je moet het altijd simpel houden, dan heb je de meeste resultaten, als het er teveel zijn dan zet je er een woord bij)
De gt230 komt pas aan het einde van het jaar uit, en zal nvidia's eerste gpu bevatten die op 40nm gebakken is(na wat research bleek dat je nieuwe pc idd de gts230 bevat).
Gewoon een andere naam, en soms een ander design.
De specificaties en de snelheden zijn identiek.