heeft iemand ervaring met www.compubits.nl ??
Op die site is heel veel goedkoops te vinden alleen als ik iets wil kopen wil ik wel zeker weten dat het er veilig is en niet dat het iets is waarbij ik genaaid kan worden...
Pim1502Neem eens een kijkje op http://game-salon.nl!
Rank: Basic user
Topic gestart op: 22 Jun 2005 20:44
Waarde post:
Re: Compubits
Vraag naar het KvK (Kamer van Koophandel) Of belasting Nummer.
Datum reactie: 21 Aug 2005 03:02
Waarde post:
hallo, ik ben de inkoop manager van compubits en ik kan u verzekeren dat wij 100% betrouwbaar zijn. We staan ook ingeschreven bij de KvK (in zuid-limburg): 14084316
En ons belastingnummer is: NL1755.09.876.B01
Ik hoop u hiermee voldoende vertrouwen mee gegeven te hebben in ons bedijf.
Datum reactie: 21 Aug 2005 18:01
Waarde post:
tip:
koop niets bij azerty.. ik had em daar wel gekocht vanwege goeiie reacties op het internet:
eerst viel de pc steeds uit
nieuwe cooler erin moeten laten zetten
deed ie het nog nie.. en diskettestation deed het ook al niet.. teruggestuurd naar overijssel en zelf woon ik in Noord brabant, en nou had ik de pc weer terug, pc valt nie meer uit maar diskettestation zijn ze vergete te maken.. zeer zwak!
Pim1502Neem eens een kijkje op http://game-salon.nl!
Datum reactie: 21 Aug 2005 18:05
Waarde post:
Tjah... Ik koop alles voor mn pc bij Funprice.nl goede service vind ik altijd, soms geven ze je ook nog producten mee die je niet eens hebt bestelt maar wel beter zijn als wat je had bestelt. Ik had een keer een videokaart van 300 euro bestelt en kreeg toen de Ati Radeon 9700 pro die toen 500 euro koste. (de voorganger maar bijna hetzelfde als de 9800 pro)
Datum reactie: 21 Aug 2005 18:13
Waarde post:
diskette zou me niks verbazeg als de flatcable verkeerd omzit.. maja.. hoort gewoon goed te zijn..
maar zal eens even op funprice.nl kijken
zelf vind k gistron.com goede webwinkel
en perfect-systems.nl heeft ook wel leuke dingetjes..
bij pcfastfood.nl is ram goedkoop (256mb 16euro) alleen verzendskosten zijn duur..