Rank: Basic user
Topic gestart op: 11 Jan 2011 15:42
Waarde post:
Re: Controle Lampje
Bedoel je het fysieke LED'je in je monitor? Volgens mij is er geen enkele manier om dit softwarematig te bepalen en doe je er het beste aan om gewoon je behuizing even open te schroeven en het draadje door te knippen.
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 11 Jan 2011 21:34
Waarde post:
als je met fysiek LED'je het LED lampje bedoeld dat bv. groen is wanneer je scherm actief is en bv. oranje als het standby is enzo. Dan ja dan bedoel ik het fysieke lampje.
Datum reactie: 12 Jan 2011 17:44
Waarde post:
Oke bedankt voor de verdere informatie, dus is het niet mogelijk om dit lampje uit te krijgen (tenzij je pc uitstaat)? En dan ook niet als je de monitor laat denken dat je pc uitstaat of dergelijke door een Visual Basic script?
Datum reactie: 12 Jan 2011 21:05
Waarde post:
Ik kan mijn lampje wel uitzetten, werkt alleen als hij aan is. Dus als pc uit zou staan of slaapstand zou het scherm in power saving mode gaan en het lampje weer oplichten (rood bij mij, aan is blauw). Staat bij de tab waar je taal en factory reset kan doen van de monitor.
LouwrensThe Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
Rank: Premium user
Datum reactie: 14 Jan 2011 17:38
Waarde post: