Ik heb een DELL beeldscherm. En aan de zijkant heb ik daar 2 USB poorten in zitten. Alleen vraag ik me nu af hoe krijg ik dit aan het werk? Ik heb al wat lopen google. Maar eigenlijk niks gevonden. En al helemaal niks wat ik daadwerkelijk ook snapte. Dus iemand die mij kan uitleggen hoe dit werkt ?
Rank: Basic user
Topic gestart op: 30 Jun 2009 16:01
Waarde post:
Re: Beelscherm: USB
Aansluiten op je computer hé. Kabeltje bij gekregen? Dan moet je dat draadje met je beeldscherm en PC. Het einde van het draadje bezit een blauwe verbindings "USB". Op de achterkant van je PC zit ook een poort en daar past het precies in.
Aangepast op 30 Jun 2009 16:21 door pctweaker (43%)
Datum reactie: 30 Jun 2009 16:15
Waarde post:
Normaal gezien zou er aan de achterzijde van je scherm een mogelijkheid moeten zijn om een kabel naar de pc te verbinden voor USB.
Vul trouwens je Hardwareprofiel eens in en zeg eens wat voor een dell scherm je hebt.
ZoneCheck mijn Call Of Duty 4 Promod Clan http://www.codswitch.tk/
Datum reactie: 30 Jun 2009 16:15
Waarde post:
Je scherm is als het ware een USB-hub, waarschijnlijk zit er naast de aansluiting voor het beeld (DVI of D-SUB) een USB-B connector (die is bijna vierkant), die verbind je dan gewoon met een reguliere USB-poort van je pc.
Aangepast op 30 Jun 2009 16:24 door leviathan (11%) Aangepast op 30 Jun 2009 20:48 door leviathan (7%)
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 30 Jun 2009 16:24
Waarde post: