Ik heb een zolid racestuurtje van de aldi en ik wou deze weer is instaleren, maar ik ben de drivers kwijt en ik kan ze niet vinden via google. Weten jullie misschien waar ik de drivers voor windows vista kan downloaden?
alvast bedankt, msuper.
Aangepast op 30 Nov 2008 20:02 door msuper (3%) Aangepast op 30 Nov 2008 20:07 door msuper (1%)
Rank: Basic user
Datum reactie: 30 Nov 2008 20:11
Waarde post:
Re: Zolid stuurwiel drivers.
Aangezien Zolid niet eens een website heeft, kun je waarschijnlijk ook niet de drivers ervoor vinden, geen CD meegekregen?
Lees nog maar even goed door:
Heeee tweakerzzz,
Ik heb een zolid racestuurtje van de aldi en ik wou deze weer is instaleren, maar ik ben de drivers kwijt en ik kan ze niet vinden via google. Weten jullie misschien waar ik de drivers voor windows vista kan downloaden?
alvast bedankt, msuper.
Hij is z'n drivers kwijt, alleen kan ik ook niets vinden behalve een review van het apparaat op tweakers......
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 30 Nov 2008 20:15
Waarde post:
Wat Kyentei zegt klopt idd, er zit hoogstwaarschijnlijk een hotlinkpreventie op. Gewoon een mapje omhoog gaan en het werkt unisupport.net/downloads/drivers/ daar kun je steeringwheel_drv.zip aanklikken.
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 30 Nov 2008 23:13
Waarde post:
Index of /downloads/drivers
* Parent Directory
Apache/2.2.10 (Unix) mod_ssl/2.2.10 OpenSSL/0.9.8i DAV/2 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server at unisupport.net Port 80
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 01 Dec 2008 08:39
Waarde post:
De link van Leviathan gebruiken dan klikken op Parent Directory -> Drivers -> steeringwheel_drv.zip