Alleen ik kom er dus niet uit dus heeft iemand dit ook geprobeert bij zijn webcam en je kwam er wel uit laat het me even weten want ik kom er niet uit.
het is die dus een oude versie en daar zijn geen drivers voor vista voor.
alleen op een één of andere manier moet het lukken via die site in mijn startpost
Rank: Basic user
Datum reactie: 04 Aug 2008 20:45
Waarde post:
Re: Quickcam Messenger op Vista
Ja, logitech is al lang voordat Vista uitkwam gestopt met het supporten van de quickcam.
Heb jij soms een x64 versie van Vista? Want er is ook geen xp x64 driver voor de cam, dus dat gaat niet werken. De schrijver van dat artikel gebruikte een 32-bit versie van Vista.
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 04 Aug 2008 21:03
Waarde post:
ja en ik heb een 32-bit versie alleen het wil mij niet lukken dus misschien zijn er mensen die het hebben geprobeert en die het wel zijn gelukt
Datum reactie: 08 Aug 2008 09:44
Waarde post:
Ik weet niet of je toevallig een ASUS videokaart hebt, maar ASUS beweert USB webcamdrivers te leveren bij hun videokaarten die met andere webcams werken. Ik heb het zelf nooit getest, maar als je het toevallig hebt is het het proberen altijd waard.
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 08 Aug 2008 16:16
Waarde post:
edit: zie net dat er al een paar voor me zijn.
maar dat moet gewoon lukken, Logitech heeft betere drivers dan CL
Aangepast op 09 Aug 2008 15:37 door louwrens (38%)
LouwrensThe Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
Rank: Premium user
Datum reactie: 09 Aug 2008 15:36
Waarde post:
Die webcam heb ik ook, zelfde probleem, de drivers voor de nieuwe versie van de Quickcam messenger werken niet louwrens Ik ga nu even die walktrough proberen & als het werkt zal ik je even vertellen hoe ik het gefixed heb, hopelijk vind je een oplossing voor dit probleem, dan hoor ik het graag van je!
Datum reactie: 09 Nov 2009 21:08
Waarde post:
Hallo M0246810t (wat een naam zeg ),
Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met één van de Admins of Mods.
Ook bump je hier een topic wat niet toegestaan is volgens de regels van TweakWindows.nl.