Hallo allemaal. Ik zit met een probleempje met office. Als ik een pdf of doc bestandje wil lezen wat ik bijvoorbeeld heb gevonden met google is het alleen maar letters en cijfers en procenten en vraagt dus om windowsstandaard te klikken, maar als ik dat aan klik kan ik het dus niet lezen! Ik hoop dat de uitleg duidelijk is.
Bijvoorbaat dank
Rank: Basic user
Datum reactie: 24 Mar 2009 19:33
Waarde post:
Re: Office 2007
Ysje,
Wij hameren al maanden/jaren dat er een goede OP post wordt geschreven. In een OP post moeten alle dingen staan die je al geprobeerd hebben zodat wij die niet gaan posten. Het is nl. erg frustrerend als wij die dingen nouw net posten. Een standaard OP post van 2 á 3 regels is op voorhand al geen goede beginpost.
Datum reactie: 24 Mar 2009 20:18
Waarde post:
Dit is natuurlijk wel goed, maar hier hebben wij dus niks aan, wij weten niet waar je hebt gezocht en kunnen dus ook niet beoordelen als je überhaut hebt gezocht. Je post immers geen (zoek)links.
Misschien is het een ideetje om een Word Viewer 2003 of 2007 te downloaden om zo te kijken als hij daar het wel doet, dan ligt het nl. aan je Office 2007. Anders is er een ander probleem aan de hand.
Aangepast op 24 Mar 2009 20:45 door wesleysneijder (11%) Aangepast op 24 Mar 2009 21:59 door wesleysneijder (0%)
Maar je zei in een van je vorige posts dat de bestanden zowel bij jou als bij je vriend niet werkten? Dan ligt het probleem toch aan die bestanden, en niet aan je Office?
Aangepast op 25 Mar 2009 13:44 door lorre851 (25%)
Datum reactie: 25 Mar 2009 17:22
Waarde post:
Waarmee download je deze doc bestanden, toevallig met een accelerator?
Kan zijn dat je bestanden beschadigd worden tijdens het downloaden hiermee, anders een op een normale manier downloaden.
Probeer anders eens of het met het pakket OpenOffice lukt, even installeren en dan checken of dit probleem ook gaande is.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 25 Mar 2009 17:50
Waarde post: