Hallo,
ik heb outlook en ik zat me zo af te vragen.
Heeft outlook een optie als je een nieuwe email krijg dat er een stoort popupje rechts onder in beeld komt van (u heb 1 nieuw email bericht). Het hoeft niet rechts onder in maar een venster is ook goed.
Dat zie je ook wel bij films dan komt er zo geluidje en zoon venstertje met you have a new message.
AmahlBIJ SOMMIGE MENSEN KAN JE NOOIT WAT GOED DOEN
Rank: Basic user
Datum reactie: 26 Feb 2009 21:59
Waarde post:
Re: Automatisch nieuw email in beeld weer geven
Jensen, lees jij de topics wel eens goed door?
Hij vraagt niet om een ander programma maar om een mailmelder van Outlook, dit is dus in te stellen.
Leuk dat je incredimail wilt aanprijzen maar staat geheel los van de vraagstelling.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 26 Feb 2009 22:13
Waarde post:
Bij mij staat dit standaard aan. Maar je moet gewoon altijd je outlook aan hebben staan. Als outlook uitstaat krijg je ook nooit een melding.
Als je het geluid nog wil veranderen, dat kan gewoon onder geluidsopties in het configuratiescherm.
Aangepast op 27 Feb 2009 10:51 door bj farmore (26%)
Bj farmore ...een dag uit bed gekomen is een dag niet geleefd...
Datum reactie: 27 Feb 2009 10:51
Waarde post:
met HideOutlook Kan je ervoor zorgen dat Outlook altijd in je system tray geminimaliseerd wordt, dan staan er bij de nieuwste outlook alleen wél 2 icoontjes, maar daar valt niets aan te doen.
Dit even ter toevoeging / eventuele oplossing aan het 'altijd aan hebben staan' van outlook, hierboven aangegeven door Bj Farmore.
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 27 Feb 2009 11:09
Waarde post:
Daar hoef je geen apart programma voor te hebben hoor kan standaard met outlook
rechtermuisknop op icoontje van outlook in system tray en dan verbergen indien geminimaliseerd
Edit - Ik heb het net even getest en het werkt, ik moet wel eerst het wachtwoord van het profiel invullen en daarna komt hij in de taakbalk te staan.
Aangepast op 27 Feb 2009 13:08 door wesleysneijder (0%) Aangepast op 27 Feb 2009 13:11 door wesleysneijder (2%) Aangepast op 27 Feb 2009 13:25 door wesleysneijder (3%)
Rank: Moderator
Datum reactie: 27 Feb 2009 13:08
Waarde post:
Tja, het kan wel via een omweg. Ook vrij simpel eigenlijk, dat ik er zelf niet opgekomen ben.. Maar ik had het liever als optie in Outlook gezien. Het lijkt me ook alleen maar logisch dat zoiets kan. Maar goed, microsoft is niet geweldig in luisteren naar klanten.
Bj farmore ...een dag uit bed gekomen is een dag niet geleefd...
Datum reactie: 27 Feb 2009 17:45
Waarde post: