Gisteren pas aangekondigd? In de CoD-community wist iedereen dit al lang, waarschijnlijk niet via officiëel persbericht, maar het is iig niets nieuws.
Er gaan sterke geruchten dat CoD5, net als CoD3 niet door InfinityWard maar door Treyarch gemaakt gaat worden en dat IW dan zelf met aan CoD6 aan de slag gaat. Als dit klopt sla ik 5 ook over, want zeg nou zelf, wie heeft CoD3 gespeeld?
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Topic gestart op: 10 May 2008 11:37
Waarde post:
Rank: Basic user
Datum reactie: 10 May 2008 11:40
Waarde post:
Re: Activision kondigt Call of Duty 5 aan
Call of Duty 5 zal in weer in een WOII setting afspelen. Het spel wordt (net als COD3) door treyarch gemaakt.
De makers van de originele serie (COD1, COD2, COD4), Infinity Ward, zijn momenteel bezig met COD6 die zich weer in de moderne tijd afspeelt. COD 6 zal in 2009 uitkomen. Dit komt omdat Activision ieder jaar een COD deel wil uitbrengen, maar IW zegt dat het minstens 2 jaar nodig heeft om een goed spel te maken. Daarom heeft Activision contracten met kleinere gameproducenten om zo toch ieder jaar een COD af te leveren.
P.S.: Dit nieuws is al wat langer bekend
P.P.S: Ik heb te veel getypt
P.P.P.S: Ik had ook al een bericht getikt tegelijkertijd die kan verwijderd worden
Datum reactie: 10 May 2008 12:35
Waarde post:
Iedereen maakt wel eens een blunder.
Eens kijken hoe CoD5 is, als het weer in de WOII afspeelt dan moeten ze wel met iets nieuws komen, want er zijn nu zoveel WOII games..
Datum reactie: 10 May 2008 17:14
Waarde post:
en ik jouwe
LouwrensThe Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
Rank: Premium user
Datum reactie: 10 May 2008 17:37
Waarde post:
Ik betwijfel of jullie het gespreksonderwerp aan kunnen, het gaat over Call of Duty.
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 10 May 2008 17:52
Waarde post:
En ik betwijfel of iemand deze mod durft tegen te spreken!
Het is al een hele vooruitgang dat CoD 5 wel op de pc komt, want CoD 3 is nooit op de pc verschenen. Daarom is het volgens mij toen ook niets geworden.
En tsja ik ken CoD 3 dus niet omdat ik geen console heb, ik game alleen op m'n computer. Maar het bevalt me wel dat ze ook weer eentje dan van WOII gaan maken, is toch leuk een beetje afwisseling. Dan kunnen we met CoD 6 weer in de toekomst kijken
Datum reactie: 10 May 2008 18:53
Waarde post:
Call Of Duty 5 staat er niet eens bij.. Ook wel logisch, het is nog niet eens uit.
Dat het in WO2 afspeelt vind ik wel leuker, tegenwoordig kunnen ze alles zo goed namaken alsof het echt lijkt dat je ertussen zit.
Kijk maar eens bij Assassin's Creed, die steden daar zijn allemaal zo precies mogelijk nagemaakt en ze hebben er geleerde bij gehaald om advies over hoe het er toen uitzag, erg mooi allemaal dus ik verheug me er wel op en zal hem dan ook denk ik voor de Xbox halen.