Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Mag ik zeggen dat ik dit absoluut belachelijk vind? #

Ze proberen zo alleen maar geld te verdienen, ja oké door het downloaden verliezen ze een deel van hun inkomst. Maar heb ik niet ooit eens een test gelezen waarin ze stelden dat software die ook te downloaden was (illegaal) beter verkocht als software die niet te downloaden was? De te downloaden software haalde bijna 2 keer zoveel verkoop binnen dan de andere omdat mensen het gewoon fijn vinden om te kijken op hun gemak en te testen. Niet alleen maar een stomme demo met de helft van de functies en een tijdslimiet en advertentie eraan vast #

Zelf koop ik ook wel eens software of games, maar dan test ik ze toch echt eerst door te downloaden of het wel echt is wat ik wil hebben. Idem voor muziek enzo.

Ik bedoel, oke er zijn mensen die zich er dan geen kopen en gewoon de illegale blijven gebruiken.. maarja er zijn er ook heel veel die het dan wel kopen..
../users/48/../uploaded/soemie/JqG71HrucxgWk0H9GWcq
Soemie Google is always your best friend
22%
22%
Rank: Basic user   Topic gestart op: 08 May 2008 19:06   Waarde post: #####  
Re: Downloadsite krijgt torenhoge boete
Torrentspy had de downloads niet eens zelf op de website/in de database staan. Maar linkte door naar andere sites.
Eigenlijk vind ik dat de boete achterhaald moet kunnen worden op de mensen die deze ware gedownload hebben, en niet alleen op torrentspy.
../users/uploaded/kyentei/qI8oS603NSJRXfJu7cf0
Kyentei The quieter you become, the more you are able to hear.
17%
17%
Rank: Gebanned   Datum reactie: 09 May 2008 18:16   Waarde post: #####  
Quote van kyentei op 09 May 2008 18:16
Torrentspy had de downloads niet eens zelf op de website/in de database staan. Maar linkte door naar andere sites.
Eigenlijk vind ik dat de boete achterhaald moet kunnen worden op de mensen die deze ware gedownload hebben, en niet alleen op torrentspy.

Helemaal mee-eens alleen weet ik niet of het linken van illegale bestanden wel mag(ik denk het wel)
../users/48/9
Rank: Basic user   Datum reactie: 09 May 2008 18:46   Waarde post: #####  
Quote van vixsta op 09 May 2008 18:46
Quote van kyentei op 09 May 2008 18:16

Helemaal mee-eens alleen weet ik niet of het linken van illegale bestanden wel mag(ik denk het wel)

Nee het linken van illegale bestanden is juist zelfs erger in onvertreding dan het hebben van illegale content.

Het linken van Warez houd vaak in dat ze duizenden links naar illegale content hebben. De houder van illegale content hoeft maar 2 of 3 illegale dingen te hebben... Is niet zo vreselijk strafbaar, maar het linken van zovele weer wel.

+ die maken het ook makkelijker om snel groot schalige illegale content te verkrijgen.

Dus in dat geval is Torrentspy wel de sjaak en niet de illegale content aanbieders.
../users/uploaded/keitaro/pnhfc0kWjtZQcTtNQQv9
Keitaro Microsoft MCP, Cisco CCNA, Microsoft Licenses Qualified, Symantec Licenses Qualified
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 09 May 2008 19:34   Waarde post: #####  
Da's ook wel weer waar. Het viel mij eerder al op dat als je naar de website van torrentspy gaat, er staat dat ze HELEMAAL VRIJWILLIG zijn gestopt. Dikke onzin dus.

Edit: ik vind de naam wat ongepast. Ik denk dat "Downloadsite krijgt torrenthoge boete" leuker staat ^^
../users/uploaded/kyentei/qI8oS603NSJRXfJu7cf0
Kyentei The quieter you become, the more you are able to hear.
17%
17%
Rank: Gebanned   Datum reactie: 09 May 2008 20:11   Waarde post: #####  
Nou.. moet ik een andere site gaan zoeken? Ik download ook alleen maar om het te testen en ik koop daarna bijna altijd de legale versie.
../users/uploaded/knarf/Hh8KaV2DzqZhwrk87fVa
Knarf (L) Feyenoord
10%
10%
Rank: Basic user   Datum reactie: 10 May 2008 11:08   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen