Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Sinds kort heeft er een probleem voorgedaan wat betreft het internet. De computers die er op aangesloten zijn d.m.v. een LAN verbinding kennen helemaal geen vertraging/probleem. De meeste mobiele apparaten hebben ook geen problemen alleen als het gaat om mobiele telefoons dan faalt deze met het vinden van servers met de bijhorende website.

De apparaten geven wel allemaal aan dat ze verbinding hebben, dus 4/5 streepjes maar hij kan niet verbinden met de websites waardoor het internet compleet defect is op de betreffende apparaten.

De router is al gereset en het bedrijf dat het installeerde wist ook niet waarom (-_-).

Ik hoop een oplossing te vinden #
../users/48/../uploaded/pctweaker/ZzQxXRMpYbdzFjr6FehS
Rank: Basic user   Topic gestart op: 04 Feb 2012 20:35   Waarde post: #####  
Re: [Lock] [Opgelost] Internet werkt niet helemaal
QuoteDe apparaten geven wel allemaal aan dat ze verbinding hebben, dus 4/5 streepjes maar hij kan niet verbinden met de websites waardoor het internet compleet defect is op de betreffende apparaten.
Wat voor soort fout krijg je als je met de website "verbinding" wilt maken? (timeout/dns server niet gevonden/geherinitialiseerd)?
../users/uploaded/nickk/vEhLQejexTmrl9antuwK
Nickk Devvûrt
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 05 Feb 2012 09:35   Waarde post: #####  
Hij weergeeft de fout: "Kan server niet vinden.", het duurt een tijdje en dan weergeeft hij deze fout.

Offtopic: Hmm ik hoop dat dat bericht over openen van topics niet voor mij geld door mijn topic ...?
../users/uploaded/pctweaker/ZzQxXRMpYbdzFjr6FehS
Rank: Basic user   Datum reactie: 05 Feb 2012 19:23   Waarde post: #####  
Wachtwoord klopt?
../users/uploaded/louwrens/KwCViAyf0BS5IzaaKWwG
Louwrens The Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
75%
75%
Rank: Premium user   Datum reactie: 05 Feb 2012 21:54   Waarde post: #####  
Ja, deze klopt. Verschillende keren ingetypt. Tevens deed het apparaat het afgelopen avond wel. Maar de volgende dag is het niet meer beschikbaar.
Rank: Basic user   Datum reactie: 06 Feb 2012 14:39   Waarde post: #####  
Het IP-adres van Google.nl (74.125.79.94) invoeren maakt ook geen verschil?

Aangepast op 08 Feb 2012 14:46 door nickk (22%)
../users/uploaded/nickk/vEhLQejexTmrl9antuwK
Nickk Devvûrt
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 08 Feb 2012 14:45   Waarde post: #####  
Nee, maar ik heb de oplossing gevonden! Het blijkt dat de DNS niet goed ingesteld was op de betreffende telefoons. Ik heb het daarom veranderd naar de DNS van Google: 8.8.8.8 (Primair) en 8.8.4.4 als secondair.
Rank: Basic user   Datum reactie: 11 Feb 2012 12:53   Waarde post: #####  
Hallo een vraag ben nieuw hier sinds zaterdag kan ik niet meer op internet ik doe samen met een buurvrouw en zij. Kan er wel op met haar laptop en iPhone en ik kan er niet op maar wel met de iPhone wat kan ik doen

Let op!Het is niet toegestaan om topics van andere te gebruiken voor een eigen probleem, graag hiervoor een nieuw topic starten. Tevens topic-lock (zie regels)

Aangepast op 20 Feb 2012 15:02 door erwin_w (33%)
../users/48/1
Rank: Basic user   Datum reactie: 20 Feb 2012 10:08   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen
# Dit topic is gesloten, verder reageren is niet meer mogelijk