Sinds kort heeft er een probleem voorgedaan wat betreft het internet. De computers die er op aangesloten zijn d.m.v. een LAN verbinding kennen helemaal geen vertraging/probleem. De meeste mobiele apparaten hebben ook geen problemen alleen als het gaat om mobiele telefoons dan faalt deze met het vinden van servers met de bijhorende website.
De apparaten geven wel allemaal aan dat ze verbinding hebben, dus 4/5 streepjes maar hij kan niet verbinden met de websites waardoor het internet compleet defect is op de betreffende apparaten.
De router is al gereset en het bedrijf dat het installeerde wist ook niet waarom (-_-).
Rank: Moderator
Datum reactie: 08 Feb 2012 14:45
Waarde post:
Re: [Lock] [Opgelost] Internet werkt niet helemaal
Nee, maar ik heb de oplossing gevonden! Het blijkt dat de DNS niet goed ingesteld was op de betreffende telefoons. Ik heb het daarom veranderd naar de DNS van Google: 8.8.8.8 (Primair) en 8.8.4.4 als secondair.
Rank: Basic user
Datum reactie: 11 Feb 2012 12:53
Waarde post:
Re: [Lock] [Opgelost] Internet werkt niet helemaal
Hallo een vraag ben nieuw hier sinds zaterdag kan ik niet meer op internet ik doe samen met een buurvrouw en zij. Kan er wel op met haar laptop en iPhone en ik kan er niet op maar wel met de iPhone wat kan ik doen