Hallo. Ik ben nieuw op TweakWindows.nl.
Mijn probleem is dat ik geen mail kan verzenden of ontvangen. Hij zegt:
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'Re: Bestelprocedure', Account: 'POP3', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0B.
Weet iemand misschien wat ik moet doen?
Bedankt.
Rank: Basic user
Topic gestart op: 21 Jan 2010 12:27
Waarde post:
Re: [Opgelost] OutlookExpr. ontvangt/verzend geen mail
Hallo Anjaxp,
Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met één van de Admins of Mods.
Gezien je nieuw bent wist je het waarschijnlijk nog niet, maar wij waarderen het als je zelf al de info in je OP zet wat je gedaan hebt (gezocht op Google e.d.). Dit is tevens ook verplicht volgens de regels van Tw.nl. Dus doe dit de volgende keer ook, anders gaat het topic dicht.
Re: [Opgelost] OutlookExpr. ontvangt/verzend geen mail
Handig, iets posten zonder 'degelijke' onderbouwing (link ofiets).
De foutmelding 0x800CCC0B is van:
Daarin kom je wel tegen '* De configuratie van uw anitvirussoftware is niet juist.' maar dat heeft meer te maken met 'het scannen van e-mailberichten'.
Dus 2103, volgende keer wel wat meer onderbouwing en niet direct komen met 'verwijderen maar, dat is vast de oplossing'