Nu mijn laptop het weer doet (zie vorig topic) wil ik nu weer gaan internetten op m'n laptop. Maar omdat hij nog onbetrouwbaar is wil ik er zo min mogelijk aan uitgeven. Ik ben van plan dit kaartje te gaan kopen. De beveiliging die ik gebruik: WPA+WPA2 TKIP+AES. Volgens mij moet dit wel gaan werken.
Ze zeggen wel eens goedkoop is duurkoop, maar als ik zo meteen een kaart koop van ¤ 33,- en m'n laptop begeeft het voorgoed, dan zit ik ermee.
Op de site van Sitecom is een handleiding en datasheet te downloaden/bekijken en daarin staat wat deze allemaal aankan, deze ondersteund dus ook de WPA/WPA2/TKIP/AES.
Voor het gebruik i.c.m. de laptop zou deze wel goed genoeg zijn, een slechte koop zou het niet echt zijn.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 06 Sep 2009 11:46
Waarde post:
Re: [Opgelost] Goede draadloze PCMCIA kaart?
Het ziet er allemaal goed uit. Ik heb nog even naar 'handleidingen » Ik kan geen draadloze verbinding maken met de KPN Experia Box ' gekeken en toen zag ik dat veel apparaten niet kunnen verbinden met de keuze WPA+WPA2.
Offtopic: Ik heb hier een Nintendo DSi liggen en die kan met geen mogelijkheid verbinden met een Experiabox van KPN. Zoek het maar eens op. Wereldwijd problemen. En nu blijkt dat ik de oplossing heb . Het ligt dus inderdaad aan de keuze WPA+WPA2. Kies ik voor WPA2, dan kan ik gewoon internetten op m'n DSi. Ik maak hier ook dan een tutorial voor. Dus eigenlijk heb ik het ook aan jou te danken dat ik dit ontdekt heb. Thanks Erwin_w
Gisteren toen ik m'n laptop weer gerepareerd had ging het beeldscherm weer een paar keer op zwart. Iedere keer kreeg ik na een halve seconde het beeld weer terug. Dus ik wacht nog eventjes met de aanschaf.
Aangepast op 06 Sep 2009 13:35 door kaboomski (0%) Aangepast op 06 Sep 2009 14:23 door kaboomski (0%)