Ik heb een mega probleem. Mijn internet valt telkens uit En ik zou niet weten waar het aan moet liggen
Ik heb draadloos. En na ong 10 min valt die uit. Maar hij maakt dan ook weer gelijk verbinding. Maar is zeer irritant. Heb als wat lopen kijken naar instellingen maar kan niks vinden.! En google ook wat lopen zoeken met: Internet valt zomaar uit. Maar daar word ik nog minder wijs van. Ook omdat ik niet weet wat mijn probleem veroorzaakt. En heb dit probleem pas sinds een das of 3
Heb wel van mensen gehoord dat dit aan de warmte licht. Maar dat lijkt me onzin
Router: Linksys: Compacte Wireless-G breedbandrouter WRT54GCv3
AdapterL Ook gewoon 1 van Linksys
Besturing systeem: Windows 7
Provider: Ziggo
dit zou inderdaad aan de warmte kunnen liggen, ik heb dit ook met mijn router, daar valt het draadloos internet ook steeds van uit omdat hij oververhit is.
Al lijkt me dit bij jouw router wel raar, aangezien hij om de 10 minuten al uitvalt.
Probeer je router eens een halfuurjte uit te zetten zodat hij een beetje afkoelt, of zet hem uit wanneer hij niet wordt gebruikt.
Heb je dit trouwens ook bij andere PC's ?
Aangepast op 03 Jul 2009 15:00 door zone (5%) Aangepast op 03 Jul 2009 15:01 door zone (10%)
ZoneCheck mijn Call Of Duty 4 Promod Clan http://www.codswitch.tk/
Rank: Basic user
Datum reactie: 03 Jul 2009 14:59
Waarde post:
Re: Internet valt zomaar uit
Je geeft aan dat je dit probleem met Windows 7 RC (neem ik aan) hebt, hiermee zijn al vaker wat problemen mee geweest. Heb je de laatste drivers al geinstalleerd, misschien zijn er nieuwe beschikbaar.
Gezien je je Hardware-profiel ook niet hebt ingevuld, kunnen we ook niet meer achterhalen an je computer. Gelieve dat zo snel mogelijk in te vullen .
Draai je Windows 7 op een pc met bijv. Windows Vista, heb je daar het probleem ook?
Rank: Moderator
Datum reactie: 03 Jul 2009 14:59
Waarde post:
Ik heb het zelfde op mijn PS3! Daar valt die ook telkens weg.
Kan wel zijn dan dat die overhit is . Hoop ik teminste dan. Word nu weer kouder. Dus dan zou ik er geen problemen meer mee moeten hebben!
Ik draai windows 7 op een PC waar ooit XP & Vista op stonden. Maar nu alleen windows 7 nog
Rank: Moderator
Datum reactie: 03 Jul 2009 15:23
Waarde post:
Wat ook een oorzaak zou kunnen zijn is een draadloze telefoon (DECT) die eventueel tussen de router en de ontvangers staat.
Deze kunnen het signaal 'storen' waardoor deze dus dergelijke problemen kan geven.
Ook magnetrons kunnen problemen veroorzaken maar die heb je normaal gesproken niet bij de router, laptop/pc of PS staan lijkt mij.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 03 Jul 2009 15:34
Waarde post: