Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Hallo,
Op mijn laptop (zie hardwareprofiel) heb ik een probleem met mijn netwerk kaart een nVidia nForce nForce 740a / nForce 710a. hij werkt wel op Windows XP maar niet op Windows Vista (OEM). Als ik hem opnieuw wil installeren loopt de computer vast ook bij het verwijderen. Ik ben al op de website van HP en ik kan geen antwoord vinden op de website van nVidia. Volgens Windows Netwerkcontrole ligt het aan de internet protecol 4 en/of 6. En ik heb ook al op google gekeken.

Alvast bedankt.
../users/48/../uploaded/cweas2009soft/UihdhS1My0H1Hj3hbShp
Rank: Basic user   Topic gestart op: 24 May 2009 17:25   Waarde post: #####  
Re: nforce netwerk werkt wel op xp maar niet op OEM vista
Cweas2009soft,

Hartstikke goed dat je op Google (en HP) hebt gekeken, vandaag geen apart logo dat is jammer op Google #.

Maar wat heb je nadat je op Google hebt gekeken gedaan? Misschien informatie gezocht voor het probleem? Post dan dan ook in je Openings Post, zie regels.

Een site als Google kan iedereen opzoeken, maar dat je nu ook de resultaten post die je gevonden hebt, zou dit voor ons al veel makkelijk worden.

Dit dus z.s.m. aanpassen.

Aangepast op 24 May 2009 17:36 door wesleysneijder (0%)
Aangepast op 24 May 2009 17:44 door wesleysneijder (0%)
../users/uploaded/nickk/vEhLQejexTmrl9antuwK
Nickk Devvûrt
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 24 May 2009 17:35   Waarde post: #####  
Het probleem is opgelost ik heb in veilige modes een netwerkbrug gemaakt (had ik ergens gelezen) en nu werkt het Internet weer er was een probleem met de ipv4 of/en ipv6.

Toch bedankt.
../users/uploaded/cweas2009soft/UihdhS1My0H1Hj3hbShp
Rank: Basic user   Datum reactie: 02 Jun 2009 19:18   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen