Ik heb een vraag. Ik heb 2 computers. 1 normale pc & een laptop. Nu is mijn vraag. hoe maak ik een thuisnetwerk aan. Ik heb draadloos internet thuis. Ik maak gebruik van novell en ik zou graag op het zelfde account willen inloggen als op mijn gewone pc. Zou dat kunnen. Want ik moet nu steeds alle op usb stickjes zetten om dezelfde bestanden als op mijn laptop te krijgen
alvast bedankt
Aangepast op 13 Mar 2009 17:42 door hacker909 (0%) Aangepast op 13 Mar 2009 17:42 door hacker909 (0%)
SparkeyWie altijd met beide benen op de grond blijft staan komt nooit een stap vooruit.
Rank: Basic user
Datum reactie: 13 Mar 2009 17:57
Waarde post:
Re: Hoe maak je een thuisnetwerk?
dat is beveiligen. ik zoek een tut om een netwerk te kunnen maken. voor mij thuis. ik heb novell weet niet of dat wat uit maakt mischien moet ik iets van een tree maken ?
SparkeyWie altijd met beide benen op de grond blijft staan komt nooit een stap vooruit.
Datum reactie: 13 Mar 2009 18:47
Waarde post:
Hacker909,
Ten eerste welkom op TweakWindows.nl, lees nog even de regels door wat je allemaal in je OP - moet - hebben staan. Er missen nl. nog wat - belangrijke - punten in je OP. Tevens wil ik je ook nog even wijzen op je interpunctie, steeds na 3/4 woorden staat er een punt.
Vragen die ik heb:
- Windows XP/Vista?
- Novell is de router?, merk evt.
- Wat heb je al ondernomen, dus waar, wat heb je gezocht.
- Wat bedoel je met 'zelfde account'?
Rank: Moderator
Datum reactie: 13 Mar 2009 18:47
Waarde post:
zodra je 2 of meerdere pc's aan een router/switch hebt, heb je al een netwerk... Gewoon ff op Mijn netwerklocaties (XP) of Netwerk (Vista) klikken in het Start menu.
LouwrensThe Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
Rank: Premium user
Datum reactie: 13 Mar 2009 18:48
Waarde post:
Maar als je zelf had gezocht had je dit ook kunnen vinden want er staat genoeg op Google.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 13 Mar 2009 18:49
Waarde post:
ik heb op alle bij windows xp staan met novell client voor windows en een router van netgear. nou dat ik gewoon dat ik op het zelfde account kan inloggen op als me pc en op me laptop
Datum reactie: 14 Mar 2009 18:00
Waarde post:
Ik was daar zelf ook mee bezig!!
Alleen ik ben erachter gekomen dat die marnier die jij wilt heel moeilijk is!!
Want dan moet je een nieuwe server pc hebben.
En daar moet ook weer een speciale windows op(windows server)
En dat kost veel!!
Ik heb op de basisschool van ons ook zoiets(ik zit pas op de basisschool in groep 7)!!
Wij op school werken daarmee alleen er gaat veel fout!!
Dus ik denk dat het de moeite niet waard is om dat te maken!
Er is nog een optie
Synchroniseren
Als je dat wilt stuur dan effe een bericht naar
<< KNIPJE >>
(een e-mail omdat ik me alleen heb aangemeld om dit te beantwoorden)
Met vriendelijke groet
Hulpinnoot
Aangepast op 17 Aug 2009 11:45 door wesleysneijder (2%) Aangepast op 17 Aug 2009 11:48 door erwin_w (23%) Aangepast op 17 Aug 2009 11:50 door erwin_w (3%) Aangepast op 17 Aug 2009 11:52 door erwin_w (3%)
Datum reactie: 17 Aug 2009 11:36
Waarde post:
Geachte Hulpinnoot,
Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met één van de Admins of Mods.
Over de regels wil ik het nog even hebben, daarin staat letterlijk:
Je haalt een topic van 14 Maart 2009 omhoog, dit is dus niet toegestaan op TweakWindows.nl, daarom wijs ik je nogmaals op de regels. Als je toch zo graag een topic omhoog wilt halen vraag dan eerst toestemming aan één van de crewleden (Moderator of een Admin).
P.S. Ik heb je e-mail adres ook even weggehaald, zet hem nooit zó op internet!