Ik heb een tijdje in DL gewoond daar heeft mijn laptop op internet gezeten (laptop wel gekocht in NL) we hadden daar Duitse Internet netwerk. Nu woon ik weer in NL en heb ik de Nederlandse msn mesenger geinstalleerd maar nu heb ik het volgende: MSN chat is in het nederlands maar de reclame uit duitsland het nieuws in MSN home is in duits en als ik een online spel met een andere msn-er wil spelen kan dat niet om dat mijn games een duitse versie is. Hoe krijg ik mijn msn volledig in het NL.
dus ook het nieuws en de rest.
Rank: Moderator
Datum reactie: 18 Oct 2010 17:09
Waarde post:
Re: MSN deel NL deel Duits
misschien moet je volledig je browser en alle andere internetverbindingstooltjes (ie, firefox,..., msn(live messenger),...) verwijderen en herinstaleren, want waarschijnlijk gebruikt msn een trackingtooltje of internet logbestand die nog op je pc zit van toen je nog in DL surfde (ik zou proberen alle IE files te verwijderen want waarschijnlijk maakt msn van IE gebruik)
Rank: Basic user
Datum reactie: 27 Oct 2010 16:58
Waarde post:
lol, je hebt je programma echt helemaal verwijderd? Register keys e.d.? Tevens, kijk ff of er andere rotzooi tussen je geinstalleerde programma's staat.
Rank: Basic user
Datum reactie: 27 Oct 2010 19:20
Waarde post:
ja maar wat is rotzooi? ik ben geen kenner hahahahaha. Ik geloof dat ik alles verwijderd had en daarna opnieuw heb geinstalleerd.
Ik weet het niet meer.