Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Hello,Weet er iemand raad ivm dit probleem,of hebben er nog hinder van.ik heb de recentste versie van msn en msn plus.nu heb ik onlangs enkele mensen toegevoegd,maar bij msn plus staat te lezen,heeft jou niet toegevoegd,terwijl ik de personen online zie komen,en ze al een chat met me starten.is heel erg vervelend,want je zou iemand verwijderen,terwijl hij je wel degelijk heeft toegevoegd

Let op!Titel even anders genoteerd ...

Aangepast op 07 Jan 2010 11:56 door wesleysneijder (5%)
../users/48/10
Rank: Basic user   Topic gestart op: 07 Jan 2010 11:45   Waarde post: #####  
Re: [MSN Plus] "heeft jou niet toegevoegd" probleem
Hallo Notpboy,

Namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).

Voor een goede uitleg m.b.t. het opstellen van een Openings Post (OP) verwijs ik je hier naar toe

Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met één van de Admins of Mods.

Heb je zelf al iets ondernomen om dit probleem op te lossen (zoeken op Google, opnieuw installeren o.i.d.). Dit moet je dan wel vermelden in je OP.

Als ik even snel op Google kijk:
QuoteDate:
16-12-2009, 16:06
Dit is inderdaad een bug.

Ik ben ervan overtuigd dat er aan gewerkt wordt

[...]

Uiteraard wordt dat opgelost.

Ik heb trouwens opgevangen dat het aan Microsoft zou kunnen liggen (problemen nopens hun Communications Platform), maar daarover heb ik weliswaar geen zekerheid.
Bron
../users/uploaded/nickk/vEhLQejexTmrl9antuwK
Nickk Devvûrt
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 07 Jan 2010 11:55   Waarde post: #####  
Re: [MSN Plus] "heeft jou niet toegevoegd" probleem
Reactie plaatsen