ik vroeg me laatst af, is mijn mobiel nou ook als webcam te gebruiken(sony ericsson k750i)
want dan hoef ik geen apparte webcam te kopen want dan heb ik toch een 2 mp camera.
en het zou helemaal leuk zijn als het met bluetuth kon.
maar een datakabel heb ik ook
Rank: Basic user
Topic gestart op: 14 Nov 2007 16:01
Waarde post:
Re: mobiel als webcam?
Met bluetooth lukt denk ik niet... Daarvoor is de overdrachtssnelheid ofzo te langzaam?
Ik kan niet eens geluid op goeie kwaliteit afspelen via bluetooth (ja, Nokia B500I)..
maarre, volgens mij kan je dat niet als je niks hebt geinstalleerd.. dus zoek op google naar webcam sony ericsson k750i Mobile ..
Vind je niks? Dan kan het waarschijnlijk ook (bijna) niet..
Datum reactie: 14 Nov 2007 16:06
Waarde post:
Wel, alles is mogelijk natuurlijk... Maar als er geen hobbyist is geweest van die telefoon zijn er mss geen webcam drivers voor gemaakt... Maar je zou ze zelf kunnen maken, mists je de skills er voor hebt...
Maar ff google-en kan geen kwaad...
KeitaroMicrosoft MCP, Cisco CCNA, Microsoft Licenses Qualified, Symantec Licenses Qualified
Rank: Moderator
Datum reactie: 14 Nov 2007 16:09
Waarde post:
Voor nokia telefoons (met symbian) is het programma mobiola webcam beschikbaar, dat werkt tevens met bleutooth. Misschien is er ook zoiets voor de sony ericsson?
Datum reactie: 14 Nov 2007 16:46
Waarde post:
Bij mij herkende windows mijn televisie verkeerd en dacht ie dat dit een webcam was. Opzich wel een leuke fout. Misschien dat met een beetje geluk jij hier ook mee "opgezadeld" kunt worden. Als je mogelijkheid hebt om video te kunnen streamen van je telefoon naar je pc, zou je zelf met een paar standaarddrivers in windows kunnen gaan rommelen (lees: het apparaat expres verkeerde drivers geven, van een webcam bijvoorbeeld) en misschien kom je wel ergens.
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 14 Nov 2007 20:04
Waarde post:
Datum reactie: 17 May 2009 12:38
Waarde post:
Wow, wat een gigantische topic bumb. Waar is dit goed voor als ik vragen mag? De resultaten zijn hier in het topic te lezen.
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 17 May 2009 12:50
Waarde post:
Beste Arinda,
Gezien je nieuw bent, lees dan ook even de regels, help door want je bumb nu een topic uit 2007!! Dit is niet toegestaan op TweakWindows.nl. Daarom gaat dit topic ook op slot.