Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Ik denk dat het weer eens tijd is voor een lekker tweaktopic.

Ik ben van plan om voor iemand die aan een nieuwe pc toe is een Athlon II X3 systeem te bouwen. Met een beetje geluk tref ik een cpu aan die valt te unlocken (lees: die geen defecte core heeft) naar een X4. Dan bespaar ik de desbetreffende persoon een hoop geld voor een quad core. Mocht het niet willen, dan is een tripe core systeem ook mooi.

Nu vroeg ik me af of er hier nog meer mensen zijn die een Athlon II of Phenom II unlocked hebben. Hoeveel cores hebben jullie gewonnen, zijn er mensen die helaas met een defecte core zaten?

Welke clockspeeds hebben jullie behaald en welke moederborden zijn er gebruikt? Ik ben benieuwd.
../users/48/../uploaded/leviathan/50CMlcrXQ8WRl9CA25oI
Leviathan If you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
100%
100%
Rank: Moderator   Topic gestart op: 24 Aug 2010 16:50   Waarde post: #####  
Re: AMD core unlocking
Ik krijg deze week me nieuwe pc (jaja werd tijd#)

Ik heb een X2 555 Black Edition besteld, die ik kan unlocken naar een x4. Ik hoop dat me cores en de L2 cache nog intact is # Als ik ze unlock ga ik eerst Othos op die cores draaien of ze nog goed zijn. Daarna een OC poging wagen, Corsair H70. Moet goedkomen #
Ik moet nog wachten op me ram setje. Die komt hopelijk morgen vandaag binnen ^^
../users/uploaded/louwrens/KwCViAyf0BS5IzaaKWwG
Louwrens The Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
75%
75%
Rank: Premium user   Datum reactie: 25 Aug 2010 00:45   Waarde post: #####  
Re: AMD core unlocking
Reactie plaatsen