Weet er iemand of het in Mozila Firefox het mogelijk is (wanneer je een toep. download) je deze meteen kunt uitvoeren (zoals IE) want nu moet ik de setupfile altijd opslaan.
Rank: Basic user
Topic gestart op: 26 Aug 2010 17:36
Waarde post:
Re: Mozila Firefox
Al op de Firefox site gekeken voor informatie?
Als je op uitvoeren klikt in Internet Explorer, download Internet Explorer hem ook, alleen dan zet hij hem in een tijdelijke map.
In Google Chrome moet je het ook altijd opslaan, dus het lijkt mij dat je het altijd moet opslaan.
En anders download je de toepassing met Internet Explorer als je het opslaan zat bent.
Rank: Moderator
Datum reactie: 27 Aug 2010 11:51
Waarde post:
Re: Mozila Firefox
Ik heb hier zelf een 'methode' voor ontwikkeld.
- Maak in de map 'Downloads' een submap 'Temp' aan.
- Stel deze map in als de downloadmap van Firefox en verberg de map daarna. LET OP: erna, niet van tevoren, anders vindt Firefox de map niet!
- Download de Firefox add-on 'Download Statusbar'
- Zet deze statusbar op de mini-modus, zodat het er zo komt uit te zien:
- Als je een bestand gedownload hebt, dubbelklik dan op de blauwe balk van je bestand en zo voert Firefox het bestand uit.
'Probleem' opgelost, zorg er wel voor dat je van tijd tot tijd je Temp-directory leegmaakt.
Aangepast op 27 Aug 2010 12:06 door nilscollection (6%) Aangepast op 27 Aug 2010 12:06 door nilscollection (1%) Aangepast op 27 Aug 2010 12:07 door nilscollection (1%)