ik heb via internet een progamma gedownload maar het programma vraagt mijn facebook gebruikersnaam en wachtwoord. ik vertrouw dit niet echt en heb dus de map van het programma geopend, hier vind ik een map - Engine; de toepassing; en een internetsnelkoppeling.
wanneer ik de map - engine open vind ik: het liedje dat word afgespeeld; een .bestand - bestand met als naam codeengine; en nog een .bestand - bestand met als naam source.
ik denk dat het programma mijn gebruikersnaam en wachtwoord van facebook doorstuurd naar het email van de maker (waarschijnlijk via 1 van de 2 .bestand - bestanden).
WAAROM vertrouw ik het niet?:
1°omdat het programma zelf niet werkt, er komt een error op (zelf al ik mijn login-gegevens gebruik)
2° als ik het op youtube zoek werkt het zogezegd wel ondanks de negatieve reacties
DUS zou ik graag weten hoe ik het .bestand - bestand moet openen om te zien of er een of ander link naar een email word gemaakt.
Ik vind het vreemd verhaal. Niet jou geschreven versie maar het geheel.
Als er veel negatieve reacties zijn dan zou er al een lampje bij je moeten gaan branden en deze dus niet gebruiken, doe je dat wel dan ondervind je de consequenties daarvan.
Je verteld hier niet wat dit programma eigenlijk zou moeten doen, buiten het vragen van je inloggegevens van Facebook. Geef nooit zomaar je gegevens vrij.
Ik ken het .bestand niet maar als ik jou was zou ik dit verder maar gaan vergeten. Voor de zekerheid zou ik toch maar even de pc gaan scannen op 'rommel' want je hebt het immers al gestart.
Je zou eventueel met kladblok (notepad) dit bestand kunnen bekijken mits dat mogelijk is.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 05 Jul 2010 21:27
Waarde post:
Re: [Opgelost] .BESTAND - bestand
Correct
Gooi combofix/mbam/spybot/hijackthis nog maar eens over je systeem heen en jij bent de winnaar, jippi .
Aangepast op 05 Jul 2010 21:33 door wesleysneijder (3%)
Rank: Moderator
Datum reactie: 05 Jul 2010 21:33
Waarde post:
het is een facebook foto viewer zodat je normaal alle foto's van vrienden kan zien.
ps ik heb via kladblok geopend, maar er komt een of andere sourcecode op: zie hier:
ÿØÿà JFIF H H ÿá\Exif MM * b j( 1 r2 އi ¤ Ð
ü€ '
ü€ 'Adobe Photoshop CS3 Windows 2009:12:18 20:45:09 X , &( . & H H ÿØÿà JFIF H H ÿí Adobe_CM ÿî Adobe d€ ÿÛ „
Rank: Basic user
Datum reactie: 05 Jul 2010 21:35
Waarde post:
Combofix (LEES aub wel even de handleiding als je nog nooit combofix hebt gebruikt, anders 'br0ke' je je OS.) Je pc is daarna wel zo goed als virus vrij . Combofix werkt niet op 64-bit Windows. MBAM Spybot HijackThis
Waarom in vredesnaam?
Das geen source ..., dat is eerder iets van Photoshop 'rommel', gooi maar weg ..
Aangepast op 05 Jul 2010 21:43 door wesleysneijder (0%)
Rank: Basic user
Datum reactie: 05 Jul 2010 22:00
Waarde post:
- Start HijackThis
- Optie: Do a system scan and save a logfile
- Wachten
- Notepad file komt, CTRL - A en daarna CTRL - C
- CTRL - V in Tw.nl Box (waar je typt)
- Krijg je melding, te groot?, upload ergens anders je textfile (Notepad/Kladblok: opslaan via Bestand - Opslaan Als) en dan bij MediaFire uploaden o.i.d.