Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Ik heb een vraag over mijn samsung star wifi.
Zou ik met computer draadloos kunnen verbinden met internet door mijn star te gebruiken als usb dongle?

Aangepast op 22 Jun 2010 20:14 door charpentier (31%)
Aangepast op 22 Jun 2010 20:14 door charpentier (6%)
Aangepast op 22 Jun 2010 20:16 door charpentier (1%)
../users/48/1
Rank: Basic user   Topic gestart op: 22 Jun 2010 20:10   Waarde post: #####  
Re: Draadloos internet op computer via samsung star wifi
QuoteEr is een tweede versie van de Samsung Star geintroduceerd. Het gaat om exact dezelfde mobiele telefoon als de Samsung Star die hier in Nederland verkrijgbaar is, alleen heeft de nieuwe mobiele telefoon 1 extra specificatie. De Samsung S5230W Star kan namelijk gebruik maken van WiFi. Dat betekent dat u met deze nieuwe variant van de mobiele telefoon verbinding met een draadloos netwerk kunt maken en dan van razendsnel internet kunt genieten.

Offtopic: Charpentier heeft later hem/haar bericht aangepast ...

Aangepast op 22 Jun 2010 21:53 door wesleysneijder (8%)
../users/uploaded/nickk/vEhLQejexTmrl9antuwK
Nickk Devvûrt
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 22 Jun 2010 20:14   Waarde post: #####  
Quote van charpentier op 22 Jun 2010 20:10
Ik heb een vraag over mijn samsung star wifi.
Zou ik met computer draadloos kunnen verbinden met internet door mijn star te gebruiken als usb dongle?

Nee dit is niet mogelijk. Je kunt wel gewoon internetten op je mobiel, maar je kunt die verbinding niet overbrengen op je computer.

En sowieso, met een Dongel kun je OVERAL internetten, met een Samsung Star Wifi heb je alleen internet als er een router met draadloos internet in de buurt is en je daarvan ook het password hebt (als hij is beveiligd).

Verder zou het misschien wel kunnen, dat je het draadloze signaal naar je computer kan 'doorverbinden', maar ik denk dat je dan héél (HEEEEEEL!) moeilijk moet gaan doen.
../users/48/5
Wesel Why was the computer cold? -It forgot to close its Windows!
2%
2%
Rank: Basic user   Datum reactie: 22 Jun 2010 21:50   Waarde post: #####  
Niet helemaal correct.
Zelf bezit ik een Nokia N95 die je dienst kan laten doen als draadloze of USB modem. Hiermee kan je dus een internetverbinding maken vanaf de de pc via de mobiel. Je zal dan wel een abonnement moeten hebben die voorzien is van een internet-abonnement anders lopen de kosten behoorlijk op.

Als ik de vraagstelling van de TS-er goed doorlees wilt hij graag zo'n zelfde methode toepassen maar i.p.v. het internet-abonnement wilt hij gebruik maken van de wifi van de Samsung en deze laten koppelen op een draadloze router.
(begrijp ik het goed?)
Deze methode is volgens mij (nog) niet mogelijk maar wie weet, misschien zijn er wel applicaties te vinden die dit wel kunnen realiseren.
../users/uploaded/erwin_w/FY6lAVxBcaqanDlNrQoG
Erwin_w Gebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
100%
100%
Rank: Administrator   Datum reactie: 22 Jun 2010 23:03   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen