Hallo,
Ik zit hier met een probleempje en ik ga het hieronder proberen uit te leggen:
Wat is er aan de hand?
Laatst wou ik een Iphone kopen, ik had rond de 350 euro in gedachten, Ik kwam op een site terecht, maar die bleek fake te zijn.
Dan toch maar geen 3g dacht ik.
Toen heb ik voor ¤130 euro () een normale iphone aan de kop getikt, die doet het nu leuk, maar omdat ie van iemand anders geweest is, is de accu nogal verlopen.
Past dit hoesje denken jullie?
Het gaat mij niet om of de camera goed zichtbaar is maar meer of ie een beetje goed kan passen, en als dit niet het geval is, hoe dan wel?
ik heb de specs even opgezocht.
Iphone:
Hoogte: 115
Breedte:61
D:12,3
Iphone 3g
H: 115,5
B: 62,1
Dikte: 12,3
(in mm)
Dit zegt natuurlijk lang niet alles, dus kan iemand mij de informatie geven of dit kan?
En als het niet mocht kunnen, hoe pak ik het dan aan??
Rank: Basic user
Topic gestart op: 22 Jun 2009 21:26
Waarde post:
Re: Iphone hoesje
Ten eerste denk ik dat je met dit soort vragen beter op een apple/iphone forum terecht kan zoals dit
Zei hebben daar ook een review over gelezen het is wel handig om die even door te lezen.
Wat bedoel je eigelijk met "normale iphone", bedoel je dan de 2g die met de aluminium(als ik het me goed herriner) en zwart of bedoel je de 3g (volledig zwart of wit)
Offtopic: P.S. Je zal geen spijt hebben van je iphone, ik heb er zelf ook een (de 3g) en heb er nog steeds elke dag plezier van
Aangepast op 22 Jun 2009 21:57 door wesleysneijder (2%)
Datum reactie: 22 Jun 2009 21:55
Waarde post:
Als je kijkt naar de dimensie van de iphone zal het een beetje losjes zitten maar wel passen. Waar je meer naar moet kijken is de aansluiting van het hoesje en of dat goed zal gaan.
Of dat het zelfde is zou ik niet weten, ik heb zelf geen iphone.
MasterwillemsCapture the moment! | http://www.flickr.com/photos/masterwillems
Rank: Premium user
Datum reactie: 22 Jun 2009 23:07
Waarde post:
Datum reactie: 23 Jun 2009 10:20
Waarde post:
Ik denk dat de link die je van Luccey hebt gekregen beter is omdat anders de verhoudingen ook niet kloppen en je dus je camera niet kan gebruiken met het hoesje er omheen.
Offtopic: Verder wil ik nog even zeggen dat er maar 3 iphones bestaan De 2g(1e generatie) 3G en net uitgekomen 3G S. Dus geen 1g.
Oow en pas wel op met updaten van je iphone, de 2g is volgens mij nooit in Nederland verkrijgbaar geweest en deze is dus gejailbreaked en geunlocked.
OF het ook in Nederland van toepassing is weet ik niet. Maar denk het wel. Het kost je dan meer geld, maar je hebt dan wel een originele accu er weer in. Let wel op, waarschijnlijk resetten ze hem dan... (= alles wissen)