het algemeen klein vragen topic. In dat topic kun je over elk onderwerp je vraag kwijt
Vragen zoals:
- "is deze videokaart goed?"
- "welk monitor moet ik kopen?"
- "wat is het verschil tussen IDE en S-ATA?"
- "hoe kan ik een autrun maken"
- e.d. (doe wel zelf al wat speurwerk!!)
(hierboven zijn ook voorbeelden en hoeft geen antwoord op gegeven te worden.)
Blijf niet door antwoorden op een vraag, als er al een antwoord gegeven is. Denk ook even na, voordat je een PM stuurt naar een Admin of Mod of het wellicht niet een algemene vraag is die je ook hier kunt stellen!
Admin:post is een beetje aangepast door mij...
MasterwillemsCapture the moment! | http://www.flickr.com/photos/masterwillems
Rank: Basic user
Datum reactie: 13 Sep 2007 17:37
Waarde post:
Re: Algemene Kleine Vragen topic
Hallo,
Ik had ergens een topic geopend, maar de admin zei dat ik hier door moest gaan, dus:
Ik heb me overlaatst een DVD - speler voor de pc gekocht met daarbij het programma InterVideo WinDVD8.
Dit programma werkt, maar nu komt er telkens op 'maken van overlay mislukt. Verlaag de schermresolutie of verstel de kleurendiepte.'
Als ik mijn schermresolutie naar 800x600 pixels zet, werkt het wel en heb ik schitterende kwaliteit.
Mijn vraag nu: kan ik er voor zorgen dat, zodra ik dit programma open, mijn scherm automatisch verspringt naar 800x600? (anders is dat weer iedere keer knoeien enzo...)
(p.s.: als ik het programma afsluit, gaat ie weer automatisch naar normaal.)
Datum reactie: 14 Sep 2007 18:24
Waarde post:
krijg je een melding te zien dat je hem naar 800x600 moet zetten en als je op ok klikt dat hij dan naar 800x600 gaat? of moet je het zelf handmatig doen? want het kan denk ik niet standaart ingesteld worden.
Rank: Premium user
Datum reactie: 14 Sep 2007 18:27
Waarde post:
Datum reactie: 14 Sep 2007 18:34
Waarde post:
Je zou het kunnen automatiseren als je een vb script, of batch maakt oid. Maar ik ben niet zo thuis op programeer gebied ><
KeitaroMicrosoft MCP, Cisco CCNA, Microsoft Licenses Qualified, Symantec Licenses Qualified
Rank: Moderator
Datum reactie: 14 Sep 2007 18:42
Waarde post:
Heu, waarom moeilijk als makkelijk ook gaat?
1. rechterklik op het icoontje/snelkoppeling van het programma, en kies voor "Eigenschappen"
2. Ga naar het tabblad "Compabiliteit"
3. Vink aan: "met beeldschermresolutie 640x480 uitvoeren"
Hmm, verdorie nog aan toe... Waarom heeft Microsoft niet efkes een vervolgkeuzelijst geïntregeerd zodat je ook andere resoluties gemakkelijk kon kiezen?
Najah, die resolutie is iets kleiner dan 800x600, hopelijk is die ook voldoende voor je.
Offtopic: Heum, is dit soort topics niet een beetje vervelend? Als je erop wilt zoeken bv... En ratings geven gaat al helemaal niet meer... Ik denk dat dit op langer termijn wel eens erg onoverzichtelijk gaat worden, en het is nu niet zo dat TW met opslagproblemen kampt dat het geen extra topics meer kan verdragen...
Datum reactie: 14 Sep 2007 21:00
Waarde post:
Met SJ eens!
Ik had dan ook een vraagje
Ik weet heel weinig van Compitabele Hardware, dus had ik m'n pc met een GeForce 7300 gekogt.. Slechte keuze..
Anyway, ik wil 'm Upgraden naar een GeForce 8600(of miss de 8700 als'ie uitkomt?), maar ik weet niet of dat allemaal wel werkt op mijn PC...
Mobo: P5GZ-MX Asus, PCI-e dus..
Voor de rest, zie hardware info
Zou ik 'm gewoon kunnen kopen, erin stoppen en Voila?
Of moet ik nog meer dingen doen, O.a. Instellingen veranderen in de Bios (bv, niet de OnBoard vid kaart mrr de PCI-e).
Datum reactie: 14 Sep 2007 21:22
Waarde post:
volgens mij niet nee
ZoneCheck mijn Call Of Duty 4 Promod Clan http://www.codswitch.tk/
Datum reactie: 14 Sep 2007 21:44
Waarde post:
@ Arjan_sa
ik zou ff controleren of hij er in past (en dan bedoel ik de ruimte die hij in neemt in de kast) als het past dan gaat het ook lukken met je Mobo, en anders zou ik een andere mobo er bij kopen.
Rank: Premium user
Datum reactie: 14 Sep 2007 21:54
Waarde post:
@MasterWillems
Als 't past gaat ''t lukken en anders moet ik een andere mobo kopen?
Beetje vaag, Lukt 't nou wel of niet? Als 't niet lukt, Dan ligt 't aan m'n Mobo?
't passen wordt niet moeilijk, ik heb een oversized Computer
Datum reactie: 15 Sep 2007 08:52
Waarde post:
Ik denk ook dat dit soort topics wat onoverzichtelijk gaan worden, op het eerste zicht is dat wel een goed idee, niet meer 1000&1 kleine topics, maar als je dan twee keer denkt. Er bestaan een hoop 'kleine vragen', een heel hoop. En denk dan ook eens aan Google, je typt je probleem in, wat die persoon dan krijgt als je een appart topic aanmaakt ( TweakWindows ) maar als je dat allemaal in 1 topic propt betwijfel ik zelf of het in Google komt.(Doormiddel van tags, ben ik juist ? ) Mss zou dit topic wel goed zijn met een ondersysteem, uitklapsysteem.. Maar zo betwijfel ik het.En nu ga je wss denken, nu wel zo zitten reclameren, 'Er is toch ook een algemeen topic over je Sidebar??'. Ja, maar daar komen er veel minder problemen mee voor.(Minder posts ook dus.) Het zou ook wel goed zijn moest dat topic dan ook zon ondersysteem hebben, maar zoals ik al zei, veel minder problemen..
Datum reactie: 15 Sep 2007 09:09
Waarde post:
hoe kan je zo offtopic typen ??
ZoneCheck mijn Call Of Duty 4 Promod Clan http://www.codswitch.tk/
Datum reactie: 15 Sep 2007 13:12
Waarde post:
hetzelfde als jij nu doet...
En dat is helemaal niet offtopic, dat IS de topic...
Anyway, m'n probleem is nu opgelost met mn Vid kaart!
Kga denk ik voor de 8600GT