Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Hallo TW-ers,

Ik heb een probleem, ik gebruik sinds kort iTunes omdat Windows Media Player mijn afspeellijst van ongeveer 5000 liedjes niet goed meer kon afspelen (scrollen lukte niet etc, te grote afspeellijst). Nu heb ik alle muziek in de afspeellijst van iTunes gezet en dat werkte goed, totdat ik na 2 dagen goed gebruik terugkwam en zag dat mijn (opgeslagen) afspeellijst was verdwenen. Zo moest ik steeds de liedjes opnieuw importeren, wat aardig lang duurt.

Nu kwam ik gisteren weer op iTunes, en weer was de afspeellijst weg. Nu keek ik in de iTunes muziek-map en daar zag ik dat al mijn liedjes die in het begin in 1 lijst stonden, opgedeeld waren in allemaal mapjes per artiest en per album, waardoor er in elk mapje maximaal 10 nummers stonden.

Dus nu heb ik 2 vragen:
1. Hoe krijg ik de bestanden weer in 1 map (is daar een tool of iets dergelijks voor? Ik wil namelijk niet alles handmatig weer terugzetten in 1 map)

2. Hoe kan ik voorkomen dat iTunes de map na een tijdje de afspeellijst verwijderd? (Of is er misschien een makkelijk/goed alternatief voor iTunes)

Ik heb al veel gezocht op google en gevraagd bij vrienden, maar er is nog niets uitgekomen.

PS: het verplaatsen van de bestanden naar 1 map heeft voor mij de hoogste prioriteit #

Alvast bedankt,
Mvg Wesley

Edit: Alternatief voor iTunes is gevonden, namelijk aTunes. Nu nog de bestanden verplaatsen... iemand een reactie?

Aangepast op 10 Jul 2009 23:06 door wesel (0%)
Aangepast op 12 Jul 2009 16:41 door wesel (4%)
../users/48/5
Wesel Why was the computer cold? -It forgot to close its Windows!
2%
2%
Rank: Basic user   Topic gestart op: 10 Jul 2009 16:47   Waarde post: #####  
Re: Bestanden verplaatser / iTunes probleem
Reactie plaatsen