Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Hallo allemaal,

Ik ben al enkele dagen druk aan het googlen, druk aan het zoeken naar een programma waarmee ik mijn smsjes kan beheren. Ik zou dus graag via een programma de smsjes van mijn telefoon kunnen synchroniseren en deze bekijken en opslaan enzo.

Ik heb al een aantal programma's geprobeerd, welke niet werken of niet aan de eisen voldoen:

- Myphoneexplorer; programma werkt niet helemaal goed met symbian telefoons, nog in betafase voor symbian en werkt niet via bluetooth.
- Oxygen Phone manager; programma is niet gratis te vinden.
- Mobtime cell phone manager; programma is niet up to date kwa telefoons, werkt dus ook niet, en bovendien niet gratis te krijgen.
- SonyEricsson PC Suite; Dit programma heeft deze functie niet, iniedergeval zover ik weet hebben ze hem niet voor symbian based telefoons.

Ik ben dus op zoek naar een gratis programma, welke kan werken via bluetooth en overweg kan met een SonyEricsson w960i met het symbian UIQ3.0 besturingssysteem.

Heeft iemand nog ideeën?

Alvast bedankt!

Groetjes Youri. #

Aangepast op 24 Jun 2009 18:45 door soemie (7%)
../users/48/../uploaded/soemie/JqG71HrucxgWk0H9GWcq
Soemie Google is always your best friend
22%
22%
Rank: Basic user   Topic gestart op: 24 Jun 2009 16:26   Waarde post: #####  
Re: Programma voor het beheren van smsjes.
Sony Ericsson PC suite: www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/w960i?lc=nl&cc=nl

Weet wel niet zeker of het kan wat jij wil... Maar het is wel gratis.
../users/uploaded/lorre851/aEMjMf3Pmn1VJZgjfATd
Rank: Basic user   Datum reactie: 24 Jun 2009 16:33   Waarde post: #####  
Hoe simpel kan het zijn.

Gebruik het programma welke Lorre851 ook al aangaf, dit had je zelf ook kunnen bedenken. Je gaat toch altijd eerst op de site van het product kijken voordat je andere applicaties gaat gebruiken?

Hiermee kan je je gehele SMS-gebeuren mee beheren, heb deze zelf ook gebruikt toen ik nog een SE had.
../users/uploaded/erwin_w/FY6lAVxBcaqanDlNrQoG
Erwin_w Gebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
100%
100%
Rank: Administrator   Datum reactie: 24 Jun 2009 16:40   Waarde post: #####  
Hey Erwin en Lorre,

Excuses, ik heb niet in de beginpost gemeld dat ik dit programma al heb getest. Het programma moet je zelfs installeren voordat je pc verbinding kan maken met een symbian sony ericcson telefoon, dus ik was allang bij dit product uitgekomen.

Helaas heeft sonyericcson deze functie niet voor symbian telefoons, het enige wat je kan doen is een backup maken van je instellingen en de firmware updaten, meer niet, omdat sonyericcson zijn programma dit simpelweg niet ondersteunt bij een symbian device.

Toch bedankt voor jullie reacties, en ik zal de beginpost aanpassen.

Iemand nog andere alternatieven?
../users/uploaded/soemie/JqG71HrucxgWk0H9GWcq
Soemie Google is always your best friend
22%
22%
Rank: Basic user   Datum reactie: 24 Jun 2009 17:11   Waarde post: #####  
wachten op een update?
../users/uploaded/jensen/iNEx2NhSp6NgJkYyh1WA
Jensen Youtube me => JensenJohnsonOnline
-19%
-19%
Rank: Basic user   Datum reactie: 25 Jun 2009 17:56   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen