Het is handig om aan te geven welke je al bekeken hebt en waarom deze afvallen. "ik ben al naar verschillende filialen geweest" is echt veel te kort door de bocht.
Als je wilt dat mensen je serieus kunnen helpen met dit topic, dien je je topicstart flink te verbeteren.
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 26 Apr 2009 12:52
Waarde post:
Rank: Basic user
Datum reactie: 26 Apr 2009 16:08
Waarde post:
Re: [Gezocht] Nieuw mobiel
Samsung D900i, heeft dit allemaal, kost ong 140 euro( 130 van vodafone, 140 van Hi, vraag me niet waarom). Erg goeie mobiel, als je er normaal mee omgaat is hij zeker zijn geld waard
Offtopic: Waarom ga je om een mobiel vragen, terwijl we jhier op een Windows forum zitten? : ' ) je kan het best naar verschillelde winkels gaan en daar kijken en rondvragen
Aangepast op 26 Apr 2009 16:45 door jasonpoll (0%) Aangepast op 26 Apr 2009 16:46 door jasonpoll (34%) Aangepast op 26 Apr 2009 16:51 door jasonpoll (0%)
Datum reactie: 26 Apr 2009 17:08
Waarde post:
Ik heb een LG cookie , zeer goeie gsm.
Al raad ik je wel aan (zeker met touchscreen) om een beschermhoesje te kopen dat ook het scherm beschermd.
De standaard screen protector bijgeleverd is niet van bijstere kwailiteit
ZoneCheck mijn Call Of Duty 4 Promod Clan http://www.codswitch.tk/
Datum reactie: 26 Apr 2009 17:34
Waarde post:
Datum reactie: 26 Apr 2009 17:43
Waarde post:
Mijn vrouw heeft sinds kort een LG Cookie (KP500) en ik vind het een zeer mooi toestel.
Leuke opties maar geen slide-model.
Bij dit toestel zit al een bescherm-folie voor de screen (althans bij die van haar wel) maar los kosten die folie's bijna niets (2 stuks voor ca. Eur. 12,00)
Ook de bediening en mogelijkheden zijn zeer leuk om te zien.
Dit zou een optie kunnen zijn en als ik het goed gezien had kost dit toestel zo rond de Eur. 129,00 - 139,00 met een prepaid.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 26 Apr 2009 17:44
Waarde post:
Klopt, ik heb hem bij Wehkamp gezien voor 129,99 Euro, dit vind ik een mooie prijs voor het toestel, en dan koop ik er nog één folie bij.
Datum reactie: 26 Apr 2009 17:51
Waarde post:
Wat ik wel bij mijn LG-Renoir opmerkte is dat de telefoon veel touch-screen vriendelijker wordt na het verwijderen van het folie. Dat vond ik bij de renoir wel een nadeel, ik weet niet hoe het bij de cookie zit.
KyenteiThe quieter you become, the more you are able to hear.
Rank: Gebanned
Datum reactie: 26 Apr 2009 17:58
Waarde post:
Om maar even terug te komen op de D900i, die kost tussen de 70-90 euro, dus niet 150 wat iemand net noemde..
Ik zou persoonlijk niet voor de LG Coockie gaan, omdat ik en een aantal vrienden van mij daar nogal slechte ervaringen me hebben., maar er zullen natuurlijk ook genoeg mensen zijn die geen/weinig problemen hebben met LG.
Datum reactie: 26 Apr 2009 18:33
Waarde post:
Dit zal altijd een issue blijven omdat de één zweert bij bv. een Nokia en een ander weer bij bv. een SonyEricsson (ik noem maar even een dwarsstraat)
Mijn advies, ga gewoon eens even langs bij een aantal telefoonzaken en laat je gewoon even goed inlichten en geef daarbij aan wat je verwacht van een toestel (specs) en wat je te besteden bedrag is.
Kijk dan eens wat de mogelijkheden/handigheden/enz. zijn en maak dan een keuze.
Hier krijg je meerendeels te horen wat andere vinden maar jij zal er mee moeten gaan 'werken' dus wat de één vind kan voor jou weer net het tegenoversgestelde zijn.
Dit zal altijd lastig blijven maar het geven tips hier kan nooit kwaad.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 26 Apr 2009 18:38
Waarde post: