De titel zegt het eigenlijk al: ik zoek een programma waarmee ik, ZONDER snelheids- of kwaliteitsverlies, games kan opnemen.
Ik heb al gezocht op goole, maar ik vond enkel slechte programma's (guncam, fraps, camstudio, fastcap) Het programma zou ook gratis moeten zijn én het moet zware games kunnen opnemen.
Kent iemand een programma dat aan deze eisen voldoet?
Rank: Basic user
Datum reactie: 24 Apr 2009 16:41
Waarde post:
Re: [Gezocht] Game Recording
Ik heb fraps reeds geprobeerd, zoals aangegeven in mijn topic.
Om precies te zijn, ik heb een programma nodig waarmee ik PCSX2 kan opnemen, en als ik dat met fraps doe gaat mijn snelheid er kompleet aan (ongeveer de helft van de fps verdwijnt!).
EDIT: screenhunter is enkel voor afbeeldingen, niet voor video.
Aangepast op 24 Apr 2009 16:46 door lorre851 (11%)
Datum reactie: 24 Apr 2009 16:43
Waarde post:
Onmogelijk, het is afhankelijk van je hardware, niet van de software.
Als je nou eenmaal in goede kwaliteit op wilt nemen heb je een zware pc nodig, of alles gaat heel langzaam. Dat zegt niets over de kwaliteit van het programma.
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 24 Apr 2009 16:49
Waarde post:
Kom op, wat voor een pc moet je dan al niet hebben om gewoon games te kunnen opnemen? Als je al kijkt naar mijn pc, "zwak" zou ik die toch niet meteen noemen...
Aangepast op 24 Apr 2009 16:52 door lorre851 (29%)
Datum reactie: 24 Apr 2009 16:51
Waarde post:
ja hebt gelijk, het is geen zwakke pc, maar ik denk dat je geen betere software zult vinden dan de software die je al hebt gevonden...(zeker niet gratis!)
Datum reactie: 24 Apr 2009 16:58
Waarde post:
Deze gebruikte ik vroeger:
ZD Soft Game Recorder
Geweldig ding..
ohja:
http://www.zdsoft.com/
BlingkingI Will Use Google Before Asking Dumb Questions...
Datum reactie: 24 Apr 2009 17:17
Waarde post:
Je kan ook xfire gebruiken en dan even kijken in het progje of op de site hoe deze werkt.
www.xfire.com.
Theshit1983They can't take our place so we are victorious.
Datum reactie: 24 Apr 2009 23:04
Waarde post:
Het probleem is dat het programma heel veel informatie in een keer moet verwerken, en dat gaat tenkoste van je HD (veel bandbreedte) maar ook van je cpu. Je hebt idd ook wel eenredelijke gpu nodig maar volgens mij is een snelle cpu belangrijker...
Datum reactie: 25 Apr 2009 10:46
Waarde post:
ZD Soft werkt blijkbaar niet op een x64 - OS. Hij zegt steeds "Can't install driver" of iets dergelijks. Op Vista x86 werkt het goed, maar daar kan ik PCSX2 niet op draaien...
Xfire is het enige programma dat beter werkt dan Fraps. (nog niet 100%, maar het kan ermee door). Bedankt!