Ik ben al tijden op zoek naar een mod voor San Andreas die dit effect heeft: [glanzende auto's]
Maar ik heb deze mod nog nergens gevonden. (gtagaming.com, gtagarage.com, google, ...) Ik heb al bij de reacties & description van het filmpje gekeken, maar ik kan het nergens vinden.
Heeft iemand deze mod in zijn bezit, of een downloadlink, of weet iemand een andere mod waarmee je hetzelfde reflectie - effect voor je vehicles krijgt?
Aangepast op 18 Apr 2009 14:49 door lorre851 (4%) Aangepast op 18 Apr 2009 14:50 door lorre851 (2%)
BlingkingI Will Use Google Before Asking Dumb Questions...
Rank: Basic user
Datum reactie: 18 Apr 2009 16:14
Waarde post:
Re: [Gezocht] San Andreas Real Vehicles Mod
Het werkt niet. In de normale versie van GTA doet die mod gewoon nix (ik zie mijn auto's zoals ze er altijd uitzien) en bij de SA-MP krijg ik de fout "Internal Error"...
Datum reactie: 19 Apr 2009 20:37
Waarde post:
Markie.. kijk eens 2 posten boven de jouwne..
En @ Lorre.. het hoort te werken.. deed ie ook bij mij.. Mssg iets fouts gedaan?
dit bijv:
Aangepast op 19 Apr 2009 20:52 door blingking (36%)
Datum reactie: 19 Apr 2009 20:46
Waarde post:
Hee nu je het zegt!
Nu, nadat ik op SHIFT+F12 heb geklikt krijg ik een meer realistisch beeld, maar de auto's worden zeer slecht weergegeven. Ik zie overal zwarte strepen. En bovendien gaat het ook enorm traag (wat toch niet zou mogen op mijn PC, toch? [ZIE HW PROFIEL])
Valt hier iets aan te doen?
Aangepast op 21 Apr 2009 16:24 door lorre851 (2%) Aangepast op 21 Apr 2009 16:24 door lorre851 (0%) Aangepast op 21 Apr 2009 16:25 door lorre851 (9%) Aangepast op 21 Apr 2009 16:25 door lorre851 (0%)
Datum reactie: 21 Apr 2009 17:58
Waarde post:
Heel vreemd, maar op XP werkt de hele zooi perfect . Ach ja, ik speel GTA toch voornamelijk op mn XP, dus dat is geen probleem. Alleen jammer dat die ENBseries mod niet werkt op SAMP... Valt daar iets aan te doen? SAMP blokkeert namelijk de D3D9.DLL...
En die retextured mod bevatte al een hele reeks mods die ik reeds geïnstalleerd had.
Datum reactie: 22 Apr 2009 14:45
Waarde post:
Ik weet niet zeker of ik het goed heb. Maar ligt het niet zelf aan SAMP, aangezien dat gewoon een Client is?
Enne start GTA eens met compatibiliteit modus "Winodws XP"
Of rechtsklik "run as admin"
Datum reactie: 22 Apr 2009 17:00
Waarde post:
Het ligt wel aan SAMP hoor. Op de SAMP - forums heb ik dit probleem enkele keren gezien, en steeds werd er door de admins gezegd dat, als er een D3D9.DLL in de GTA san andreas - folder staat, het spel automatisch blokkeert. Aangezien GTA San Andreas die dll meteen activeert bij het starten, kan deze gebruikt worden om te cheaten in multiplayer - modus. Daarom is die dll geblokkeerd.