hallo,
heeft iemand voor mij een tut voor fsb tweaking ik heb op google gezocht maar kan het niet vinden. ook zoek ik een tut om de voltage te verhogen
alvast bedankt.
Pak ook je mobo handleiding erbij. daar staat in hoe je in je BIOS alle s moet aanpassen. Maar aangezien je nog niet eens op google naar zoiets kan zoeken, denk ik dat het verstandig is om van je voltages af te blijven. Je voltage pas je aan op he tmoment dat je pc instabiel is als je OC't.
Ik ben egt gek dat ik dit zoek werk voor je heb gedaan...
Rank: Basic user
Datum reactie: 09 Apr 2009 12:32
Waarde post:
Re: [TuT] Gezocht fsb tweaks [TuT]
Haha, en die heb ik een tijdje geleden al geplaatst Tutorial Google
Misschien voor de TS-er handig om toch maar eens de Google tutorial door te nemen.
Deze term van FSB is zo enorm bekend dus het lijkt mij echt sterk dat dit nergens staat, al eens op heel internet gezocht dan alleen op nederlands pagina's
Ik merk op uit je OP dat je toch nog niet voldoende gedaan hebt en zo ja, plaats dan eens iets waar en hoe je zoal gezocht hebt.
PS. ook al een hier op TW gezocht, Rax heeft niet voor niets de zoekfunctie hier op de site gezet.
Oh ja, als je weinig kennis hebt van deze zaken verdiep je er eerst in voordat je aan de gang gaat.
Aangepast op 09 Apr 2009 12:41 door erwin_w (6%)
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 09 Apr 2009 12:41
Waarde post:
Re: [TuT] Gezocht fsb tweaks [TuT]
En vul je hardware profiel in,
dan kunnen we je evt helpen bij het oc'en.