als eerst, sorry voor de titel maar ik kon niks anders bedenken
Ik ken de sites waar je kunt kijken of je computer een game aan kan (canyourunit),
Maar ik ben van plan een andere pc te gaan kopen, en ik wil weten of DIE pc de games wel aan kan.
En dat kun je helaas niet bekijken met canyourunit, dus weet iemand een site waar ik wat onderdelen in tik op de site, en dat vervolgens de site zegt of ik het spel kan draaien?
op de meeste sites kun je namelijk alleen maar benchmarks bekijken
Rank: Basic user
Topic gestart op: 01 Mar 2009 20:16
Waarde post:
Re: [Lock] Gezocht: een site met game informatie
Met de Game O meter is mogelijk om de systeem eisen te bekijken, die kan je dan vergelijken met jou (aankomende) componenten.
MasterwillemsCapture the moment! | http://www.flickr.com/photos/masterwillems
Rank: Premium user
Datum reactie: 01 Mar 2009 20:32
Waarde post:
Gezien jij een nieuwe pc wil gaan kopen, is het ook makkelijk om te weten of welke pc('s) het gaat zo kan je het probleem nl. met ons delen.
Welke'n zijn dat?, zo posten wij niet bijv. die site's.
Graag nog wat meer aandacht besteden aan je OP.
Edit - Overgens is de site van Masterwillems ook een goede site om je aankomende compomenten te bekijken als hij het aankan.
Aangepast op 01 Mar 2009 20:37 door wesleysneijder (12%)
Rank: Moderator
Datum reactie: 01 Mar 2009 20:35
Waarde post:
Hoe ik het begrijp, zoekt de TS een site waar je random system gegevens in kunt vullen, waar vervolgens een virtuele benchmark op gedraaid kan worden, zodat je weet of je toekomstige systeem bepaalde games kan draaien.
Easyboarderwww.PiratenbootLAN.nl | SCHRIJF JE NU IN!
Rank: Moderator
Datum reactie: 02 Mar 2009 10:42
Waarde post:
Hmm, dus een site waar jij je hardware profiel invult,
en je een lijst krijgt met alle games die bij jouw pc passen.
Rank: Premium user
Datum reactie: 02 Mar 2009 12:49
Waarde post:
Het lijkt erop dat jij wilt weten of je een specifiek spel kunt spelen, dan kun je dat beter ook posten dan denk ik wel dat iemand weet of dat met je nieuwe computer kan! (dus ook posten wat je aanstaande computer voor hardware heeft.)
Ik hoop dat ik niet te laat ben en je al een computer hebt gekocht.