Hallo ik zie dat hier, LookaLike Windows Vista is gebouwd. Maar is dit niet in schending van rechten van microsoft. Want er staat toch duidelijk dat er niks mag over genomen worden van microsoft. Niet dat me dat wat uit maakt het zit er wel gelikt uit. Maar alles is het zelfde
Icoontjes boven aan
Het website scherm
activatie gedoe
etc
etc
etc
Rank: Basic user
Topic gestart op: 27 Dec 2010 08:57
Waarde post:
Re: copyright ?
Klopt wat je zegt, echter is het gebruik van o.a. afbeeldingen wat afkomstig is van Microsoft gewoon toegestaan. Er staat tevens niks in de Windows EULA vermeld wat betrefd de afbeeldingen e.d.
Aangepast op 28 Dec 2010 20:53 door pctweaker (2%) Aangepast op 28 Dec 2010 20:54 door pctweaker (1%)
Rank: Basic user
Datum reactie: 28 Dec 2010 15:39
Waarde post:
Er is ook niets gebruikt wat daadwerkelijk/rechtstreeks van Microsoft afkomstig is (Rax, corrigeer mij indien anders). Ook is er geen gebruik gemaakt van de broncodes van Microsoft en look-a-like afbeeldingen/layouts zijn, voor zover ik dit weet, nog steeds legaal en vrij te gebruiken.
Als je eens goed rondkijkt op internet zal je zeer veel sites vinden die veel weg of onderdelen hebben van Microsoft Windows.
Ook het verkrijgen van afbeeldingen/logo's en anders items zijn vrij te krijgen.
Dus dit valt niet onder de schending van de rechten van Microsoft.
Aangepast op 28 Dec 2010 16:07 door erwin_w (4%)
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 28 Dec 2010 16:02
Waarde post:
Wel, voor zover ik weet is het enkel copyright schending, wanneer we deze icoontjes gaan gebruiken in een OS