Loading

De pagina wordt geladen

De pagina wordt geladen, even geduld... Loading
Forum Profiel Zoeken Nieuws Home Logo
Hallo,

Ik heb een vraagje : Ik gebruik al jaren Internet Explorer . (Niet veel jaren , ben pas 10) Maar ik hoor dat er heel veel problemen rond IE zijn. Dus ik Opera Downloaden.. Doen sommige elementen van TweakWindows wel heer raar.. Dus mijn vraag: Welke browser is de beste keuze?
../users/48/../uploaded/ditbenik/TstdL0olB9n1ZtOOzpyf
Ditbenik Dit ben ik.? Wie? nou, ik.
-2%
-2%
Rank: Basic user   Topic gestart op: 30 Apr 2010 09:24   Waarde post: #####  
Re: [Tw.nl] Welke browser?
Je zal vast het nieuws gehoord (opgevangen) hebben dat Microsoft standaard Internet Explorer met Windows verkoopt en daar zijn de makers van andere browsers boos over. Sinds dit jaar is een browserkeuze om je browser te kiezen (kan ook nog IE).

De beste browser voor TweakWindows is Firefox en Chrome 5 timmert ook goed aan de weg. Inmiddels weten wij (crew/maker van Tw) dat Internet Explorer (8) en Opera (vele) problemen hebben met deze site en dat zal uiteraard worden opgelost met de nieuwe versie #.

Hopelijk ben je nu volledig ingelicht, tevens topic change.
../users/uploaded/nickk/vEhLQejexTmrl9antuwK
Nickk Devvûrt
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 30 Apr 2010 09:29   Waarde post: #####  
Dankuwel , ik hoor vaak goede verhalen over Firefox. Maar omdat de Plug-in's van Firefox en Opera hetzelfde waren (En opera mij sneller leek, omdat ik die had op me iPod touch) Koos ik voor Opera. Ik denk dat ik maar voor Chrome ga kijken . Want Firefox lijkt mij hetzelfde als Opera.

Mvg,

ditbenik

Let op!Groetjes doen hoeft echt niet ...

Aangepast op 30 Apr 2010 09:56 door wesleysneijder (8%)
../users/uploaded/ditbenik/TstdL0olB9n1ZtOOzpyf
-2%
-2%
Rank: Basic user   Datum reactie: 30 Apr 2010 09:43   Waarde post: #####  
chrome is ook een goede bowser.
ik gebruik hem al erg lang en is ook erg fijn.
het schijnt zelfs uit onderzoeken dat google chrome de snelste internet bowser is.
en firefox en safari staan op de 2e plek.
dus ik zou chrome gebruiken als ik jou was.

Aangepast op 01 May 2010 17:08 door daniel518 (0%)
../users/uploaded/daniel518/zPgtMLDvQNWVYG5Er6f7
Daniel518 pc freak :-)
-4%
-4%
Rank: Gebanned   Datum reactie: 30 Apr 2010 10:54   Waarde post: #####  
ik gebruik chorme al van het begin # en ik merk sterk dat hij sneller is geworden met alle updates dat hij heeft gekregen
../users/uploaded/skullgoof/azlmdDlHGkgtW6bTNXHE
Rank: Basic user   Datum reactie: 30 Apr 2010 11:05   Waarde post: #####  
Ik gebruik op dit moment twee browsers, t.w. Firefox en Chrome.
Sinds een tijdje kan Chrome ook worden uitgebreid met extensions waardoor deze voor mij nu geschikt is om te gebruiken.

Helaas ondervind ik met Chrome nog wel 'kleine' probleempjes m.b.t. bv TweakWindows maar dat is op te lossen door de extensie IE-Tab te installeren.

Extensies die ik in FF gebruikte zijn nu ook beschikbaar voor Chrome, op één na maar die zal t.z.t. wel komen (hoop ik)

Verder werken beide browsers lekker vlot maar merkt ik wel op dat het geheugenverbruik beter was met Chrome dan met FF.

Uiteraard blijft het gebruik van een bepaalde brwoser een eigen keuze.
../users/uploaded/erwin_w/FY6lAVxBcaqanDlNrQoG
Erwin_w Gebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
100%
100%
Rank: Administrator   Datum reactie: 30 Apr 2010 13:17   Waarde post: #####  
zelf heb ik opera en ik merk weinig van de problemen op deze site. Ik heb nergens problemen terwijl het ook eigenlijk nergens word gesupport. hyves? geen probleem, evenals andere sites.
../users/48/12
Rank: Basic user   Datum reactie: 30 Apr 2010 13:23   Waarde post: #####  
@ Wesley123

Het zijn ook slechts schoonheidsfoutjes . Bijv. : Het laadbalkje onder iemands naam , is helemaal leeg . Zelfs bij Moderators en Premium Leden . Of er staat nergens of er een nieuwe reactie was geplaatst bij een topic , in IE Geeft hij een tabblad met een sterretje aan voor de topicnaam (In dat geval.)

btw: Ik heb Chrome Geinstalleerd , ik zal vanavond kijken of het goed is.
../users/uploaded/ditbenik/TstdL0olB9n1ZtOOzpyf
-2%
-2%
Rank: Basic user   Datum reactie: 30 Apr 2010 15:50   Waarde post: #####  
Als je TW in Chrome wilt bezoeken dan raad ik je aan om de extensie IE-tab te installeren anders functioneren enkele zaken op TW niet correct. Iets om niet te vergeten.

Ik weet niet of dit ook nodig is met versie 5 van Chrome, heb dit nu alleen gemerkt met versie 4.

Aangepast op 30 Apr 2010 17:49 door erwin_w (23%)
Aangepast op 30 Apr 2010 17:49 door erwin_w (0%)
Erwin_w Gebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
100%
100%
Rank: Administrator   Datum reactie: 30 Apr 2010 17:47   Waarde post: #####  
ik heb google chrome 5.
Erwin_w heeft gelijk.
in google chrome 5 heb je die probleempjes niet meer.
maar op andere sites heb je nog wel probleempjes.
maar daar komt denk ik geen oplossing voor.
../users/uploaded/daniel518/zPgtMLDvQNWVYG5Er6f7
Daniel518 pc freak :-)
-4%
-4%
Rank: Gebanned   Datum reactie: 01 May 2010 17:07   Waarde post: #####  
Google Chrome is nog niet eens 2 jaar op de markt, dus Rax (de maker) heeft hier ook niet rekening mee genomen, duh de browser was er niet #. Het klopt wat Daniel zegt, sinds versie 5 ziet TweakWindows er al veel beter uit dan <5. Binnen een paar jaar en als Chrome weer een paar versies verder is, wordt alles 'weer' correct weergegeven.
../users/uploaded/nickk/vEhLQejexTmrl9antuwK
Nickk Devvûrt
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 01 May 2010 17:10   Waarde post: #####  
Ik ondervind nog wel wat 'kleine' uitdagingen onder TweakWindows.
Maar door de extensie IE-tab te installeren en deze te voorzien (toevoegen) van de url www.tweakwindows/* (let op het sterretje) ondervang je die uitdageningen en werkt het weer naar behoren.

PS.Geldt ook voor andere sites waar je wat probleempjes mee hebt.

Aangepast op 01 May 2010 17:28 door erwin_w (11%)
100%
100%
Rank: Administrator   Datum reactie: 01 May 2010 17:27   Waarde post: #####  
Ik heb IE, Chrome, Firefox en flock er op staan, standaard IE, als iets het niet doet probeer ik een van de andere 3. Ik word ook schijtziek van al die functie's hardstikke handig, maar waarom proppen ze niet gewoon alle functie's van alle broswers in een broswer? #
../users/48/1
Rank: Basic user   Datum reactie: 03 May 2010 12:38   Waarde post: #####  
Quote van helix op 03 May 2010 12:38
Ik heb IE, Chrome, Firefox en flock er op staan, standaard IE, als iets het niet doet probeer ik een van de andere 3. Ik word ook schijtziek van al die functie's hardstikke handig, maar waarom proppen ze niet gewoon alle functie's van alle broswers in een broswer? #
Andersom zou het handiger zijn, dat elke browser zich precies aan de webstandaard houdt. Dan kun je gewoon ongestoord van je favoriete browser gebruik maken.
../users/uploaded/leviathan/50CMlcrXQ8WRl9CA25oI
Leviathan If you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
100%
100%
Rank: Moderator   Datum reactie: 03 May 2010 12:51   Waarde post: #####  
Ik heb jaren lang IE gebruikt. (zelf met Windows 7) Een paar keren anderen geprobeerd, maar moest altijd terug wijken naar IE, want de layout was mij bekend, en je kunt toch vele website bezoeken met IE.
na 1 maand serieuze test met verschillende andere browsers. Kwam Firefox het beste uit. je kunt hem zodanig aanpassen dat ie op IE lijkt, en hij gebruikt vrij weinig beeldscherm ruimte. (3 regels: venstertitle, Navigatiewerkbalk en de tabladen de rest is Webruimte)

dus ik gebruik nu Firefox, super handig met die die add-ons ook. heb ook een tijd zonder IE gewerkt (dus echt uninstall gedaan met IE, maar van wegge sommige Applicaties zoals > GTA4/EFLC om flash in het menu weer te geven. is ie terug, maar Firefox is mijn Standaard browser!

dit is mijn ervaring.( tot nu toe geen Pagina bezocht die niet correct wordt weer gegeven... wat wel het geval was met IE/Chrome/Safari.
Opera 10.53/Firefox .... deze 2 hebben mijn aandacht, op moment is Firefox de huidige browser.)
../users/uploaded/sizomu/CUNE861IqGCC3nVM7oNc
Rank: Basic user   Datum reactie: 03 May 2010 13:21   Waarde post: #####  
Ik gebruikte ook altijd IE maar ik ben op aanraden van een test en een vriend overgestapt op FF (FireFox) waar ik geen spijt van heb. De add-ons en Persona's zijn erg handig. Ik heb IE heel soms nog nodig voor microsoft update.
Opera heb ik ook geprobeerd maar dat vind ik echt niks. Misschien komt dat ook wel door al die functies die Opera heeft.
Mijn conclusie: FireFox is gewoon een goede, snelle browser

Nog ff een add-on tip: smartest fox, die heeft allemaal handige functies
../users/uploaded/steef435/OAnIfzNdXULKFLhwSTQB
Rank: Basic user   Datum reactie: 03 May 2010 14:40   Waarde post: #####  
Reactie plaatsen