De vakantieperiode is weer aangebroken of gaat aanbreken, tijd om even lekker bij te komen en de boel de boel te laten.
Daardoor zal het, zeker in deze periode, wat minder druk zijn op TweakWindows. Logisch, want gezien het weer in Nederland/België en in het buitenland, is het veel beter om van het weer te genieten dan achter/voor je pc te kruipen. Daar hebben we de rest van het jaar tijd genoeg voor.
Jullie zullen daarom merken dat de leden en staff niet zo snel online zullen zijn en daarmee snel de eventuele problemen/vragen en noem maar op kunnen oplossen en/of beantwoorden.
Ga daarom niet meteen reageren dat je snel geholpen wilt worden, dat willen we immers altijd natuurlijk, maar wacht rustig af op antwoorden. Er zal heus wel door leden gereageerd gaan worden alleen kan het voorkomen dat dit niet zo snel gebeurt. Hiervoor vragen wij jullie begrip.
Uiteraard wensen de Staff-leden van TweakWindows iedereen een goede vakantieperiode toe en geniet er in ieder geval van.
Mocht je willen vermelden waar jullie dit jaar heen gaan, dan kan je dat hier gerust als bericht achterlaten, ik heb hiervoor een poll bij gemaakt met enkele vakantiebestemmingen.
Aangepast op 05 Jul 2009 23:34 door erwin_w (0%)
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Ik ga nergens heen in deze vakantie.
Ik heb nog de optie gekregen om naar Duitsland te gaan voor 2 weken, maar de persoon die dat organiseerde (de vriendin van mijn vader) die dacht daarbij alleen aan zichzelf en dan zou ik geen internet hebben. Om duizenden (tienduizenden) euro's aan roaming kosten te voorkomen (van mobiel internet) hebben mijn vaker en ik besloten om niks te gaan doen.
Ook met mijn moeder ga ik niks doen, dus ik blijf lekker binnen
Rank: Basic user
Datum reactie: 06 Jul 2009 10:36
Waarde post:
Re: TweakWindows; Vakantieperiode
Ja idd idereen een fijne vakantie.
En ik ga niet op vakantie ik ga gewoon leuke dingen doen ik ben namelijk ook alleen thuis. Ik heb geen zin meer om mee te gaan met me ouders
StimoHet leven is te kort om te discussieeren, dus heb ik altijd gelijk.
Datum reactie: 06 Jul 2009 10:36
Waarde post:
Iedereen, ook namens mij een fijne vakantie
Ik ga deze vakantie wel weg, 2 x om precies te zijn.
Volgende week 6 dagen naar barçelona().
1 weekje thuis, daarna lekker 2 weken naar Turkije
Kom dus lekker bruin terug
Voor iedereen die nog op vakantie gaat, veel plezier
Datum reactie: 06 Jul 2009 12:40
Waarde post:
Ik wil graag ook iedereen een prettige vakantie wensen.
Zelf heb ik ook nog een leven, dus ga ik ook veel uit straks denk ik.
Er zijn ook andere dingen als computers idd
@Ikkus: wow en ik dacht dat ik internet verslaafd was
Datum reactie: 06 Jul 2009 15:50
Waarde post:
Fijne vakantie. Sommigen hebben nu al vakantie i.v.m. examens. Nou zoals het de afgelopen weken was in Nederland, vind ik het helemaal niet erg om er te blijven.
Nou ja, de computer gaat bij uit. Even lekker buiten werken of gewoon op pad gaan. Dag tripjes leuk allemaal. En we kunnen ook uitkijken naar de nieuwe layout van TweakWindows.
Allemaal: "Prettige vakantie en neem je rust in die zes weken."
Offtopic: Ik zeg niet dat ik niet op TweakWindows zal kijken
Aangepast op 06 Jul 2009 16:14 door pctweaker (8%)
Datum reactie: 06 Jul 2009 17:08
Waarde post:
Laat ik zelf ook even wat schrijven hierover.
Geen vakantieplannen dit jaar, wel een compleet nieuw woonkamerinterieur aangeschaft. Het is het één of het andere en nu was dit aan de beurt. In het najaar zien we wel weer even.
Wel wat dagtripjes maken met de kids maar die vermaken zich wel.
Erwin_wGebruik de PM waarvoor die gemaakt is en stel vragen op het forum | Google?
Rank: Administrator
Datum reactie: 06 Jul 2009 17:13
Waarde post:
ik ga naar de bossen van duitsland is wel lekker koel!
Datum reactie: 08 Jul 2009 06:31
Waarde post:
Ik blij lekker thuis en pik hier en daar een festival mee Verder zit ik er met een vriend aan te denken om gewoon in de auto te stappen en te rijden tot het nacht wordt, voor een weekje ofzo kijken waar we uit komen (binnen Nederland).
Easyboarderwww.PiratenbootLAN.nl | SCHRIJF JE NU IN!
Rank: Moderator
Datum reactie: 08 Jul 2009 13:08
Waarde post:
Ik ben de hele vakantie gewoon thuis te vinden.
Wel veel aan't werk maar zal met enige regelmaat hier op tw kijken
voor vragen tijdens vakanie periode kun je dus altijd bij mij terrecht.
Rank: Premium user
Datum reactie: 08 Jul 2009 15:17
Waarde post:
Heb er inmiddels al een festivalletje op zitten. Komende week een weekje Nederland en twee weken daarna twee weken Kroatië.
LeviathanIf you notice this notice you will notice this notice was not worth noticing
Rank: Moderator
Datum reactie: 08 Jul 2009 17:16
Waarde post:
Potverdrie wat denkt die vriendin van je vader weer aan zichzelf, wat egoïstisch van haar dat ze voor jullie een vakantie boekt! Ik ben blij dat mijn moeder geen vakantie voor ons regelt en mij lekker de hele vakantie laat computeren!