Omdat niet voor iedereen duidelijk was wat toegestaan is op het gebied van erotisch getinte content op TweakWindows.nl volgt hier even een korte opheldering. Uiteraard kun je hier ook nog erover discussiëren of je beklag doen.
Wallpaper -> Babes
Deze speciale Babes categorie is bedoeld om vrouwelijk schoon te tonen. Van dit topic is géén preview zichtbaar op de frontpage van TweakWindows.nl, indien je de preview gadget van de wallpapers hebt ingeschakeld.
In deze categorie is verboden:
doorschijnende onderkleding waardoor het geslachtsdeel zichtbaar is;
In deze categorie wordt iin de meeste gevallen gedoogd:
licht doorschijnende of doordrukkende bovenkleding;
Overig
Verder gelden overal op TweakWindows.nl de regels die ook voor de overige categoriën gelden.
Indien je denkt dat gevalideerde content niet aan die regels voldoet, stuur een TweakWindows.nl Admin daar dan even een PM over.
Wil je ergens 'mannelijk schoon' plaatsen, wordt dat niet in de Babes categorie geaccepteerd. Denk je dat er toch animo voor is, neem dan per PM contact op met de Ultimate Admin (Rax) zodat er eventueel besloten kan worden een aparte categorie daarvoor te maken.
Het is niet de bedoeling dat je hier individuele wallpapers gaat beoordelen, de staf heeft de wallpapers die niet aan bovenstaande eisen voldeden reeds naar hun inzicht verwijderd.
Re: [policy] Opheldering over erotisch getinte content
Voor mij 'Crystal Clear', hoop dat het voor de rest ook duidelijk genoeg is.
Nice choice of words: 'Nipple Slips'! (hihihi)
Wellicht niet onverstandig om dit ook in het regelement op te nemen, of evt.een tijdje op de Home pagina te laten staan, soort van Reminder.
Rank: Basic user
Datum reactie: 08 Apr 2008 07:30
Waarde post:
handen voor de tetten mag wel?
of komt het door die 5, die ik gisteraaf heb geupped?
LouwrensThe Reality - LAN gaming with style! | thereality.nl | twegmrz.nl | XBOX 360 |
Rank: Premium user
Datum reactie: 08 Apr 2008 08:32
Waarde post:
@Windowman: ik wist er niet direct een ander woord voor... en om het nou in details te gaan uitleggen lijkt me niet nodig
@Louwrens: ja, dat is wel toegestaan. Het gaat er bij topless om dat de tepels niet expliciet zichtbaar zijn, maar dat heeft verder (neem ik aan?) geen uitleg nodig. Hetzelfde geldt ook wel voor volledig bloot, indien de 'bepaalde zones' maar op een of andere manier worden afgedekt en er geen seksuele handeling vertoond of geimpliceerd wordt.
Tevens wil ik nog even aan het verhaaltje toevoegen dat het niet de bedoeling is dat je volledige fotoshoots upload, zoek de mooiste er uit zou ik zeggen, die tevens aan de regels voldoet
Let er ook even op dat dit soort foto's ook voor vrij gebruik beschikbaar moeten zijn (geen copyright, of wel copyright, maar dan voor vrij gebruik en niet voor commercieel gebruik, en niet het copyright in de wallpaper verwijderen).