Ik heb een probleem met mijn website: Mijn site werkt op bijna alle browsers, echter werkt mijn site niet naar behoren op Internet Explorer 8. Nu is het de bedoeling dat ik een aparte CSS bestand maak speciaal voor Internet Explorer. Dit heb ik dan ook verwerkt in het index.php bestand. Dit werkt echter niet want als ik in het aparte CSS bestand zet dat hij in Internet Explorer bijv. een grijze achtergrond moet hebben gebeurd dat niet. Dus mijn vraag is hoe het komt dat hij dat CSS bestand niet pakt.
Rank: Basic user
Datum reactie: 16 Jul 2010 15:44
Waarde post:
Re: Verschillende CSS bestanden
Ga even debuggen en vervang je CSS link voor een echo. Zo kun je direct zien of je script werkt of niet. Dit lijkt trouwens nogal javascript in plaats van PHP. Zelf gebruik ik namelijk
Dat komt er dan uit te zien als de bovenste regel van deze pagina: home.aim.avans.nl/magverko/argus/panoptes.php
Ik zou elke browser op deze manier een if-statement geven.
Datum reactie: 17 Jul 2010 15:52
Waarde post:
Ik zelf vind het wel jammer dat je WordPress en BuddyPress gebruikt, zelf scripten is een heel stuk leuker en als je fouten maakt, kun je gebruik maken van internet en zo ook van je fouten leren.
Maar is het al bekend of de oplossing die is gegeven werkt of niet? Zo nee, probeer het eens. Zo ja, geef dan de resultaten die je eruit krijgt.
WeselWhy was the computer cold? -It forgot to close its Windows!
Datum reactie: 18 Jul 2010 00:46
Waarde post:
@Leviathan: Ik weet eigenlijk niet wat ik met deze oplossing moet, aangezien in geen echte Script kenner ben. Want ik zou niet weten waar ik de output zou moeten zetten.
@Wesel: Klopt, het is leuk om zelf te scripten daar ben onlangs mee bezig maar ik kan nog niet een complete site opzetten.